• Anonym (Vad har hänt??)

Min man har slutat att prata med mig..

Ja jag kan förklara lite av vad som har hänt... För 3 dagar sedan var jag hemma med vårt barn och jag hade bjudit hem en kompis( Som inte e vanlig) som provsminkade mig...Vi hade hur trevligt...Min man kommer hem jag ger han mat och popat popcorn till han och allt e som vanligt..Hon går hem jag hoppar i säng min man kommer efter...

I sängen frågar han mig hur bra jag känner henne för man kan inte lite på folk om dom kanske ska ta dina ringar eller något annat...Hmm tänkte jag...Ja jag har känt henne länge men aldrig umgåts med henne för...Sen somnade vi...

Nästa dag efter kommer han hem från sitt jobb säger knappt något jaf frågar om det är något fel..Men nä det var det inte med en ton som låter Ledsen/sur jag frågar om han e ledsen nä det var han inte...Jag ger han mat frågar om jag sak tappa upp ett bad nä det skulle jag inte...jag går och lägger mig tidigt för det känns inte bra mellan oss...

Dagen efter innan han ska gå till jobb brukar han alltid säga att vi ska ha en bra dag och jag brukar säga att han får han en bra dag på jobb...Men det gjorde han inte utan han sa hej då stängde igen dörren och jag skrek ha en bra dag han sa detsamma och smällde dörren...Hmmm...

Idag fick vi en ny soffa så jag hade fixat och donat här hemma...Han kommer hem märker det men säger inget utan han säger "Du gör mig irriterad nu när du ska hålla på och städa, du har haft hela dagen på dig" Jag skulle bara flytta på hemma biot till andra sidan...Jag kramar han och frågar om det e något fel..Nä säger han ingen puss får jag längre ingen kram om jag inte tar den själv...

Detta gör mig osäker vad e det som har hänt jag får inga svar..Någon som kan hjälpa mig vad jag ska fråga han?? Han säger att det inte e något...Men han brukar alltid prata med mig om ALLT men har totalt slutat prata..Kollar på fotboll och bryr sig inte om något...Säger inget längre...jag måste prata först och han svara snabbt och kort...Annas e han en som kan diskutera i timmar... 

• Svar på tråden Min man har slutat att prata med mig..
  • Anonym

Har han satt på henne tror du?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-15 20:53:20 följande:

Hade samma tanke.Han blev nog chockad att hon var hos dig.Han visste väl inte att ni kände varann.

Nä det tror jag inte..Men det var konstigt..Men han kanske blev attraherad av henne eller nåt..Men hon e igen sån vad jag har hört..Jag e alltid hemma och han med så när skulle det vara i så fall...

• Anonym
    Anonym (Vad har hänt??) skrev 2012-06-15 20:57:26 följande:
    Nä det tror jag inte..Men det var konstigt..Men han kanske blev attraherad av henne eller nåt..Men hon e igen sån vad jag har hört..Jag e alltid hemma och han med så när skulle det vara i så fall...
    Tid o tillfälle ordnar man alltid om det vill sig.
    Fråga honom vetja. 

Nä då hade jag sett det vid första ögonkontakten..Och jag hade nog haft den mag känslan men inget sånt..Jag tror inte det har med henne och göra..utan jag skrev så för allt började mer eller mindre den dagen hon hade varit här..Men jag tror inte han har varit med henne...

• EnKoppKaffe
    Anonym skrev 2012-06-15 20:53:20 följande:
    Så tror jag också att det kan vara. Faktum är att jag varit i exakt den situationen. Tjejen i min historia hade aldrig varit hemma hos mig tidigare (iaf inte ensam, kanske på fest). Men hon gillade att ha den "makten" både över mig och över honom. Hon var jävligt trevlig men jag är övertygad om att hon hela tiden tänkte "jag knullar din man."

jag har frågat men han  blir bara sur om jag frågar han mer...Han åker till jobb 5 och e hemma 6 om dagarna sen sover han kommer upp och äter sen ber han sen lägger sig igen hela veckan och på helgen går vi alltid ut tsm aldrig ensam...Så har lite svårt för det med alltid tid och tillfälle...Då e det på natten när jag sover då...Men e lätt väckt,,,Eller så har han tappat stinget...

EnKoppKaffe skrev 2012-06-15 21:04:41 följande:
    Så tror jag också att det kan vara. Faktum är att jag varit i exakt den situationen. Tjejen i min historia hade aldrig varit hemma hos mig tidigare (iaf inte ensam, kanske på fest). Men hon gillade att ha den "makten" både över mig och över honom. Hon var jävligt trevlig men jag är övertygad om att hon hela tiden tänkte "jag knullar din man."
    Gjorde hon det då?? Eller dom??
  • EnKoppKaffe

Japp, men jag fattade ingenting. Sanningen fick jag inte reda på förrän långt efter. Han sa då att han inte kunde förstå att inte jag fattade vad som hade pågått. Han tyckte själv att han hade varit hur stel och konstig som helst. Men tanken på att han skulle vara otrogen mot mig existerade helt enkelt inte i min hjärna.

Nu planterar jag väl ohälsosamma tvivel hos dig, men konfrontera honom. Det kan ju vara något helt annat! 

• oväntatväntatgravid

..men varför är du så på honom? Han behandlar dig som skit just nu, ignorerar dig och är allmänt sur och grinig och du fixar popcorn, lägger fram mat, undrar om du ska tappa upp ett bad till honom, går fram och kramas.. osv. Varför gör du det? Är det inte han som borde säga vad som är fel, du daltar med honom! Han får helt enkelt inse att ignorerar man någon får man det tillbaka. 
    Lycka till!! 

Svar på tråden Min man har slutat att prata med mig..