Inlägg från: Anonym (känslig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (känslig)

BH-storlekar?

tänkte för skojs skull höra efter. alla som inte har ngt problem o är öppna me det hela, kan ni skriva er bh-storlek så får vi se vad medelantalet ligger på vore kul om de storbystade eller småbystade dominerar FL :) Kom igen nu!

• Svar på tråden BH-storlekar?
  • Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 16:15:44 följande:
    75H, ska göra en förminskning!

kan tänka mig att diverse ryggproblem o svårhet att hitta bhar som passar ligger bakom det eller?
  • Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 16:18:52 följande:
    Japp, alldeles riktigt! Trodde de skulle bli mindre av amning och viktnedgång, men nej, så nu ska de bort!!!!Flört

Det brukar bli så för vissa tyvärr I guess!  Låter bra det för dig ;)  När ska de bort då?  Antar att det går att bröstknulla dig då?
  • Anonym (känslig)
    Miniz1983 skrev 2012-06-16 16:19:05 följande:
    75H här med. Ska också göra en förminskning men kom en graviditet i vägen innan jag hunnit gå ner tillräckligt i vikt för att få operationen gjord så får bli senare.

Oj, trodde inte den storleken alls va vida vanlig. Men där ser man. Förminska om det medför problem, varför lida i onödan liksom?
  • Anonym (känslig)
    Miniz1983 skrev 2012-06-16 16:28:29 följande:
    Jo det är i te värt problemen. Ont i ryggen, nacke och axlar konstant. Domningar i armarna på nätterna. Ska förminska men har inte råd själv. Så måste kämpa lite för att landstinget ska betala operationen.

Nej men precis. Konstant smärta ska man inte behöva leva med liksom. Låter jättejobbigt. Kramar på dig! Hoppas allt går bra i slutändan så du kan göra din förminskning Förmodar att de går att bröstknulla dig me den storleken typ?
  • Anonym (känslig)
      så här långt har vi alltså följande:

75 H:  2 st

70-75 D-DD : 1st

75 b/c: 1 st

Kom igen me mer svar nu! :)       
  • Anonym (känslig)
    Anonym (Saftsilar) skrev 2012-06-16 17:02:22 följande:
    Jag har dessvärre "saftsilar" dvs att jag måste beställa special BH för att mina bröst ska rymmas...

vartifrån beställer du den special BHn då? tror heller aldrig att jag hört uttrycket "saftsilar" förut
  • Anonym (känslig)
    Anonym (45778788787) skrev 2012-06-16 17:18:57 följande:

65 G! Kan inte fatta det själv. Nästan vidrigt ;D

Vari ligger det vidriga ¨månne? ;D  Hur gammal e du?;D
  • Anonym (känslig)
    Manmbo skrev 2012-06-16 17:20:33 följande:
    80F ..

Nöjd me den storleken?:) inga ryggissues?
  • Anonym (känslig)
    Apocalypso skrev 2012-06-16 17:31:25 följande:
    85G, köper i specialbutiker.

Schysst! Brukar killar och män vilja bröstknulla dig? lite nyfiken sådär :)
  • Anonym (känslig)
    Anonym skrev 2012-06-16 22:40:09 följande:
    får man en sammanställning av tråden? Det vore kul att se statistiken.

kommer inom kort!
Svar på tråden BH-storlekar?