Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

BH-storlekar?

70G......

Anonym (Tjej) skrev 2012-06-16 19:27:24 följande:
    75 J  

Det var rejält stora lär ju vara silikon ?
    Anonym skrev 2012-06-16 19:59:38 följande:
     har 70 H

Vart köper du bh:ar ?? Tycker det är svårt å hitta har hittat på internet nån gång men dom är både dyra och mindre snygga vart handlar du ? Å bikinis ? Just när man har stor kul storlek är det svårt å hitta men just å vara så liten runt som 70 då blir det ännu svårare . Brukar vara från 75 på flesta ställen
    Anonym skrev 2012-06-16 20:11:39 följande:
    Ja det är trixigt. På Change har de i min storlek. Inte så många modeller men några i alla fall. Bikini är JÄTTEsvårt. Men jag hittade en överdel för några år sedan. Kommer inte ihåg i vilken affär. 

Håller med bikini är svårast å hitta

Många storbystsde det fanns här då . I min omgivning är det ingen med så stora som mig då har jag även en kompis med silikon . Jag har större än hon . Å då menar jag storbystsde som ändå är normal byggda /smala . För har man 80 runt då börjar man bli åt det tjocka hållet å då får man automatiskt större byst .

[men det är vel stort fast det är a kupa va? Eftersom du har stort mått runt om blir inte det typ som 70F quote=65400510][quote-nick]Anonym (Finns inga bh:s) skrev 2012-06-17 17:58:27 följande:[/quote-nick]95 A. Har inte hittat en enda bh som funkar. Har istället bygellösa typ aire bra.[/quote]

Anonym (Finns inga bh:s) skrev 2012-06-17 22:54:52 följande:

Hmm det där förstod jag inte.[/quote]Jo jag mena såhär . Varje gång man går ner i omkrets så går man upp en kup storlek . Du har alltså 95A hade du gått ner lite i omkrets så hade det blivit 90 B eftersom man får upp i kupa om man går ner i cm . Så din storlek 95A borde vara som en med 70 F . Alltså lika stora bröst bara att den med 95A antagligen är väldigt kraftig i övrigt mesans den med 70 F är mager förmodligen i övrigt . Alltså 95A låter som små bröst för det är À men det är vel inte det du har ganska stora va ?
    Anonym (Finns inga bh:s) skrev 2012-06-18 13:09:17 följande:

Jo jag mena såhär . Varje gång man går ner i omkrets så går man upp en kup storlek . Du har alltså 95A hade du gått ner lite i omkrets så hade det blivit 90 B eftersom man får upp i kupa om man går ner i cm . Så din storlek 95A borde vara som en med 70 F . Alltså lika stora bröst bara att den med 95A antagligen är väldigt kraftig i övrigt mesans den med 70 F är mager förmodligen i övrigt . Alltså 95A låter som små bröst för det är À men det är vel inte det du har ganska stora va ?
    Varför skulle jag ha stora bröst? Jag har ju A-kupa. Jag hade lika små bröst när jag hade storleken 75A. Så mina bröst blir inte större för att jag går upp/ner i vikt.[/quote]För att 95A borde ju vara lika som 70 F eller ?
Svar på tråden BH-storlekar?