BH-storlekar?
Lite... osannolikt att alla dessa storleksangivelser stämmer. Då måste familjeliv vara det bystigaste stället på jorden...
Lite... osannolikt att alla dessa storleksangivelser stämmer. Då måste familjeliv vara det bystigaste stället på jorden...
Jag har normalt 75F. Trodde ett tag att brösten skulle explodera när jag fick barn. Hade som mest 75 I. Helt galet... men nu är det lite mer normalt igen :)
Åsa
75F senast jag mätte...
Tja....den förvånade gubben... jag vet inte riktigt faktiskt. Kanske reaktionen det väcker hos många när man har stora bröst :)
Är det mina bröst som diskuteras nu??
Ha ha... Ja, jag får väl ta och gå till en butik för inmätning ;)
Jag ska mäta här hemma och så lägger jag ut måtten här till alla BH-experter så får ni vilt diskutera vilken storlek som jag ska ha ;)
Skratt /Åsa
Ok... Jag ska försöka beskriva formen också ;)
Ok. Då var det färdigmätt :) Nu får alla experter här avgöra vad jag har för storlek :)
Mått under brösten var 72 cm
Högsta mått över brösten var 96 cm.
Och så var det ju det där med formen Cornellia ;) och det tänkte jag att bilden skulle illustrera.
Fast mina är nog lite större...men formen känns ganska rätt :)
Ja, vad sägs??
Kramar Åsa
60 FF är det enda förslaget så här långt... hm.
Det känns ju iaf lite som en fel storlek...
??? Ingen som har något bättre förslag???
Man ska alltså ha 80 menar du om man har 72 under brösten....??
Det trodde inte jag. Jag har en 75E hemma och den får jag liksom inte ned brösten i ordentligt så det känns ju också lite fel...men det kanske är just den modellen?!
Hur långt ner hänger dom... ha ha. Skön fråga till en dam
Vill du ha svaret i antal centimeter från naveln då eller??
Oj... Jaha.
65 H... ja, någon sån har jag inte. Det känns ju i tanken att man kommer att ha sönder den när man ska knäppa den...