• Anonym

BH-storlekar?

JECJ skrev 2012-06-16 22:09:28 följande:
    Det vore spännande att veta vikt/längd på alla. Det är inte så ovanligt att ha D kupa om man väger 90kg exempelvis...
    Omkretsen lär ju säga en del..
  • Anonym
    JECJ skrev 2012-06-16 22:20:32 följande:
    Inte alltid. Jag har 75 C men kan klämma in mig i en 70 om jag verkligen vill. Dessutom så har jag sett många som har smal överkropp, stora bröst och stor mage/rumpa. Har man mkt kroppsfett så kan det sätta sig på bara dom ställena. Ryggfett är väl ganska ovanligt?
    Du menar att man kan väga 30 kg mer än någon och fortfarande ha samma omkrets? Ja, det kanske är möjligt.
  • Anonym

får man en sammanställning av tråden? Det vore kul att se statistiken.

• Anonym

Liten byst 65C, 175cm och 52kg.

• Anonym
    Anonym (känslig) skrev 2012-06-16 16:30:10 följande:
    Nej men precis. Konstant smärta ska man inte behöva leva med liksom. Låter jättejobbigt. Kramar på dig! Hoppas allt går bra i slutändan så du kan göra din förminskning Förmodar att de går att bröstknulla dig me den storleken typ?
    Varför så fixerad vid bröstknullning? Nu har du nämnt det tre gånger som jag har sett i alla fall. Är du kille TS??
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 10:23:55 följande:
    Varför så fixerad vid bröstknullning? Nu har du nämnt det tre gånger som jag har sett i alla fall. Är du kille TS??
    Ja, klart han är. Haha, ofta kvinnor skulle bry sej om pattknull. Han vill bara veta om han är normal som vill köra sin penis mellan ett par stora pattar, frisk man med andra ord.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-17 10:23:55 följande:
    Gissar på att de med stora bröst som skrivit oanonymt i tråden har blivit inboxade,
  • Anonym

Den här skaran kvinnor har ju helt sjukt stora bröst. Har aldrig varit med kvinnor över C kupa, förutom ett redigt fläskberg som sportade 85G eller liknande. Är alla så sinnesjukt tjocka, eller har ni bara blivt frälsta av gud för att vara en gåva till mannen?

• Anonym
    hoppipannkakan skrev 2012-06-17 12:28:06 följande:
    Man måste inte vara tjock för att ha stora bröst. En gammal kompis var skinn och ben och drog väl 70 G nånstans om inte mer. Hon opererade sig tillslut, hon tröttnade på kommentarer, blickar och att inte våga gå till stranden. 
    Jag har stora och väger väl runt 65 kg till mina 178 cm... Knappast tjock. 
    Låter som drömkvinnan i mina ögon. Stora tuttar, 65 kg och nästan 180 lång. WOW! 
Svar på tråden BH-storlekar?