c89 skrev 2012-06-17 18:35:21 följande:
Precis, jag har inga nyare bilder eftersom att jag inte klär mig på ett sådant sätt så att brösten ska framhävas så gott det går, därför blev det en sådan gammal bild.
Jag har dock inte så stora ryggproblem tack vare att jag alltid tränat och är stark och med en stabil benstomme dessutom, men jag tänker att jag med tiden skulle få rejäla ryggproblem oavsett om jag tränar eller ej och vill inte öka på risken att gå dubbelvikt när jag är 70...
Ingen i min släkt har haft problem med amning och då har både mormor och farmor väldigt stora bröst. Om det trots allt ändå visar sig att amningen inte fungerar nu när första barnet kommer så är det möjligt att jag väljer förminskning innan. Vi får se, helst vill jag vänta till efter alla barn vi vill ha är födda så att jag inte riskerar att gå upp under graviditeter och få större bröst IGEN efter en förminskning.
Ligger nu också på J/K-kupa, annars K/L, men har fått gå upp i omkrets medan brösten behållt sin storlek rätt bra hittills (vecka 25). Vågar dock inte riktigt tänka på hur det kan bli när mjölken rinner till...
Undrar om fler kvinnor har det så här?