• skånetös78

Vart kan man köpa laddare till babyvakt?

Vår laddare till babyvakten har börjat bli jättedålig,förmodligen något glapp i den. Kan man köpa en ny laddare på t.ex Barnens hus eller annan liknande affär?

• Svar på tråden Vart kan man köpa laddare till babyvakt?
  • Frontline

Vore ju bra om du skrev vilken babyvakt du har så man kan se hur laddaren ser ut...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • skånetös78
    Frontline skrev 2012-06-16 18:54:20 följande:
    Vore ju bra om du skrev vilken babyvakt du har så man kan se hur laddaren ser ut...
    Okej, tänkte att det nog inte spelade någon större roll. Säljer någon affär laddare så säljer de nog till de vanligaste märkena tänkte jag. Men det är en Topcom jag har.
  • Frontline

Är det nån enhet som du ställer dom i eller sätter du en kabel in i dom när du laddar?
    Sätter du en kabel så kan man ju bara ta med sig enheten in till typ Kjell Company så plockar dom enkelt fram en laddare åt dig...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • skånetös78
    Frontline skrev 2012-06-16 19:57:22 följande:
    Är det nån enhet som du ställer dom i eller sätter du en kabel in i dom när du laddar?
    Sätter du en kabel så kan man ju bara ta med sig enheten in till typ Kjell Company så plockar dom enkelt fram en laddare åt dig...

Jag sätter i en kabel.Men åh vad bra, Kjell&Company hade jag inte en tanke på! Men då får jag ta med enheten dit. Tusen tack för tipset!
Svar på tråden Vart kan man köpa laddare till babyvakt?