Umgänge
Det var umgänge igår med pappan. Och när jag skulle lämna henne grät hon o när jag hämtade henne ville hon inte jag skulle röra henne hon har sovit så dåligt inatt drömt mardrömma grät så i sömnen.Hon är 2 år.

Är det nån som har som mig?
Hur är pappan och hur är deras relation? Har dom regelbundet ungänge ofta eller har hon umgänge med en person hon knappt känner? Vad har du för relation till pappan?
Sköt hämtning och lämning på dagis. Många barn mår bättre av det. Funkar inte det kan ni mötas i en lekpark och så kan den som lämnar avvika lite smidigt, och säga hej då, när leken är rolig.
Varför gråter barnet o vad säger du då?
Jag har haft lika med mina barn. De kunde bara vara hos pappan varannan helg och det funkade inte. de skrek och grät innan, när de var hos honom längtade de bara hem och när de kom tillbaka till mig var de hemskt mammiga, kunde inte sova och gick utbrott mm vilket lugnade sug efter kanske 5-7 dagar hos mig. Sedan började det om igen. Vi bestämde oss för att nattumgänge inte var aktuellt och allt har blivit mkt bättre nu!
Kan du strunta i din och pappans relation? Försöka glömma vad som har hänt även om han betett sig illa mot dig. Kanske gå och prata med någon professionell för att komma över allt skit. Du och din dotter har separata relationer till pappan. Du och pappan behöver knappt ha någon relation eftersom ni inte är tillsammans längre men din dotter kommer alltid att ha en relation till honom eftersom det är hennes pappa. Han har kanske betett sig illa mot dig men kan trots detta förhoppningsvis bli en bra pappa till din dotter.