Här finns ovanliga namn!
Hittade precis ett ställe med många ovanliga kill- och tjejnamn. Går inte att direktlänka, men om ni går in på baby.sida.nu och sedan scrollar i menyn ner till rubriken Namn, så hittar ni!
Hittade precis ett ställe med många ovanliga kill- och tjejnamn. Går inte att direktlänka, men om ni går in på baby.sida.nu och sedan scrollar i menyn ner till rubriken Namn, så hittar ni!
kanon sida ju..tack
Min dotter är nog ensam om sitt namn Mehlin....eller vad tror ni?
Alla våra förslag var med på de listorna! Eddie, som kom på 93:e plats som vanligaste namnet 2005, står med. Vilket år är listorna ifrån??
Vår son heter Fille, det fanns inte med... än.
gud vilken bra sida=) tack för tipset=)
min tjejs namn var me
Bra länk. Mitt favorit namn står med men på fel kön. Wilde står under pojknamn och jag har tänkt det på en flicka!!!
Bra sida
Det namn jag har tänkt mig om det blir en pojke fanns med Zackarias
Å vad bra sida. Nu kanske vi kan få några tips på pojknamn för vi har INGA alls som vi kommit överens om eller gillar båda 2 . suck.....
Vårt pojknamn fanns inte med: Idus.
Vårat namn fanns inte med varken på flick eller pojknamn. Hihi...bra. Finns 4 pojkar och 1 flicka med det namnet som vi vill ha.
Mina barns namn hittade jag inte på den sidan. vi ville ha lite ovanliga namn men inte för ovanliga. Största heter Bobo och minstingen Dino.
hihi... Minyas namn fanns inte med, dock fanns ett väldigt lik, Miya...
Mitt namn finns inte med...bara jag som har det som tilltalsnamn! En till har det som ett förnamn....
wooo.. Puma fanns med