modsz skrev 2012-06-18 15:58:39 följande:
Lighthouse ehm, Klart det måste funkar på en annan nivå.. Men om en svensk tjej hade bara dejtat någon etnicitet så hade hon blivit hyllad av de andra flickorna här. Och det är inte OK att har en preferens? Bara märkt att det är mycket svårare här än in USA och England..
Nätdejting? Kanske..
Sarah Ali, Mina svarta vänner säger att ni inte är riktiga afrikaner och vill inte för det mesta har att göra med folket söder ut.. Mer Araber än Afrikaner. Det säger dom iallafall.
Jag gillar klart det estetiska med Afrikanska tjejer. Alla har ju olika personligheter.. Har ju dejtat en hel del så jag borde ju veta det :P. Vad finns det inte att gilla? håller sig yngre längre än europeiska kvinnor, kurvigare och mjukt skin (generellt).
Otäcking, Kuba? Fast jag vill ju inte har någon 'slav' eller någon som är i beroende ställning till mig för papper.. Är det lätt där eller? Salsa är ju kul i och för sig :)
Finns ju kubaner som blivit kär i svenskar liksom, så "slav" behöver det inte vara. Lätt? Definitivt. Massor med fattiga människor som jättegärna nappar på möjligheter att förbättra sina liv.