• aj 378

längtar efter + efter missfall

Har haft två missfall. Rädd för att inte kunna få barn :( har tagit lång tid för att bli gravid första gången sen en mens efter skrapningen så tog det sig. Hoppas det går fort denna gången också.

• aj 378

Hur länge visade ert test positivt efter missfall? Fick ju mitt andra ma förra månaden och skrapades den 14/6. Testade nån vecka efter och då var de svagt positivt. Idag 3v och 3dagar efter så testade jag positivt på två test. Jag hoppas verkligen att det är en ny graviditet och inte bara hcg som är kvar i kroppen..

• aj 378

Jag gjorde en skrapning i v 14 första gången och då gjorde jag det på en onsdag. Måndagen efter var testet negativt. Efter en skrapning ska ju inte testet vara positivt så många veckor efter. Men testet borde ju vara starkare på onsdag om det är en ny graviditet så jag får hålla ut tills dess..

• aj 378

Är 23år och sambon 24år, ifrån Värmland.. Försökt få barn i två års tid nästa månad. Två missfall detta året. Ett i v 14, ofostrig graviditet och ett i v 10 pga blödning som kapade tillförseln till fostret. Har skaffat en fertilitetsmonitpr nu och hoppas innerligt på plus innan 2012 är slut!!!

• aj 378

Nathalie:
    Beställde också hem progesterAll igår! Vet du någon det funkat för? Många bra omdömen på nätet!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall