• Anonym

längtar efter + efter missfall

hej heju...här är en till som fick missfall alldeles nyligen men här har vi myst på då jag vad jag tror är ägglossning så får om det tar sig denna gång eller:) har ju inte fått mensen tillbaka än så jag vet ju inte när jag har ägglossning men som andra månader innan missfallet så fick jag ägglossningsvärk o flytningar vid samma datum som jag har haft ägglossning förut så då myste vi på nu också,kan ju ta sig??:)  hoppas på ett +i början på juli:) försöker ni andra också? har ni fått tillbaka mensen ordentligt och så?

• Anonym

hej :) jag har BIM runt 3 juli så kommer inte mensen så blir det ett test då:) men jag tror inte det kan ta sig så snabbt men man vet ju aldrig:) vart bara 1 gång denna vecka vi myste men 1 gång kanske räcker:) tur dom små spermierna lever lite längre än ägget:) hi hi roligt o följas åt till vi får vårat +,har ni barn sen innan?,jag har 2 barn  5 och 7 år så längtan efter en 3 är stor nu!! hoppas o håller tummarna för oss:)

• Anonym
    Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-02 14:00:46 följande:
    Här är en till.. 

Fick gravid 1-2  den 25 Oktober och 3 dagar senare 28 de började jag stört blöda. En vecka senare fick jag neg på testen. Nu skulle jag ha haft min mens den 25 November om jag räknar mf som mens. Blödde bara 5 dagar.
    Den 25 de november fick jag en rosa flytning och tänkte jaha i kväll kommer tanten. men inte det. Nu är jag ca bim + 9 och har haft mens värk i 2 veckor. Testade neg för 5 dagar sen. Kan man hoppas eller är de pga mf mensen gör så här? Vi har försökt i 2 år nu.. =( 
    Hej! Det behöver ju inte vara samma för dig men vad jag varit med om efter mitt fösta mf så plussade jag lite senare än vad bim var. Hade som du vara blödit knappt 1 vecka och fått minus på stickan. Man vet ju inte om äl inträffar senare med, det är tydligen vanligt att cykeln blir lite längre efter mf. Lycka till!
  • Anonym
    Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-04 17:36:58 följande:
    Tack för ditt svar. + lyser med sin frånvaro ännu även mensen.. Pissar en gång i timmen, värk långt ner i magen men inget händer, blir snart galen! =(
    Jag förstår att det är jobbigt att inte veta! Hoppas plusset visar sig för dig snart!  ser att du också haft 2 mf tätt, jag har haft ett i sep och ett i nov :( Jag är själv väldigt frustrerad då jag efter mitt andra  mf 1 nov inte ens fått minus på stickan.. det har varken minskat/ökat i styrka o nu skulle jag om allt stämde haft mens 29:e nov men ingen mens i sikte men däremot grav symptom.Mår illa varje dag o brösten spänner, är trött o grinig. Men jag får snällt vänta till den 19:e dec då jag ska till gyn på vul. Om jag är gravid på nytt är jag i ungefär v.7+6 då och då borde det synas något.
  • Anonym
    Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-05 10:07:39 följande:

Oj va länge du får vänta på vul, jag ringde i morse och sa att jag håller på att bli galen. Värk i magen sen 3 veckor, pissar hela tiden, 11 dagar sen jag skulle haft min mens. Då sa hon: är du gravid?!! Haha nä de tror jag inte då jag fick - senaste igår. Så jag fick tid redan i morgon kl 11. Skönt att få veta vad som händer med kroppen. Går. In i 6+0 i morgon.. Ska hålla tummarna för dig!
    Ja men om jag nu är gravid på nytt så är jag bara i v 4+6 ungefär så det skulle med stor sannolikhet inte synas något så därför bokades tid om 2 veckor.. och skulle jag börja blöda eller så så får jag ju komma in tidigare då hon utgick från att jag var gravid.
    Men det låter ju som att du är gravid.. du kanske bara är låghormonare? :) Du får uppdatera här imorgon om hur det gick! Tack o detsamma.
  • Anonym
    Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-05 10:54:53 följande:

Ja de är ju klart! Jag hoppas du är gravid de är så märkligt då jag + a på äl + 7 sist. Men nu har jag ingen koll när jag haft äl.. Klart man hoppas men jag är berädd på att jag inte är gravid. Klart jag uppdaterar i morgon va har du för symtom? Du testar -?
    Tack det hoppas jag du är med (tror du är gravid med) :) Nej jag har inte heller koll på ÄL... jag mår illa varje dag, mest kvällarna till o från, ilar lite i bäckenet, brösten ömmar, är känslig och mer kissnödig och hungrig. Du då?
    Nej jag har pluss men har inte ens fått minus på stickan.. det är det som är kruxet! Plusset har varken blivit svagare/starkare sen innan missfallet. Jag var på Vul och tog grav test på gyn den 16/11 o det visade inget alls men mina test har inte fått minus.. är tydliga pluss (Testlagrets)

Haft såna här + helatiden :S

• Anonym
    Anonym (mf juli & okt) skrev 2012-12-05 16:24:02 följande:
    ber om uräkt.. blandade i hop men en annan tråd =) Va konstigt att de inte bliv svagare/starkare.. Finns ju inget värre än att inte veta! Har du provat cb digital? 
    Ingen fara :) Ja jag testade väl någon gång efter att jag varit på gyn o de sa negativt men fick positivt på både TL och cb digitalt (1-2v) Inte testat mig med cb efter dess...vet inte om jag vågar eller ska slösa mer pengar på det. Om jag nu är gravid igen o jag skulle haft Bim den 29:e vet jag inte när jag kan beräknas få mer än 1-2 veckor. Känns ju inte jätte hoppfullt heller när inte testlagrets stegrar :(

• Anonym

Hej! Skönt att få veta hur det låg till ändå och hoppas ni tajmar in den här gången och får er en fin julklapp :) härligt att du fick en sån bra läkare med som ville hjälpa till. Själv fick jag igår lite bruna flytningar så jag ve inte om mensen är pågång :/ det har slutat nu men har känningar så vi får väl se..

• Anonym

Nehe idag kom mensen 9 dagar sen :/ undra när man ska utgå från att äl kommer vara då? :s

• Anonym

Gedansk- förmodligen slappnade man aldrig av, speciellt inte efter upprepade mf gmen man får försöka hålla det på någon stabil nivå så man inte går och mår dåligt och oroar sig onödigt mycket, men jag vet det är ju ens lilla bebis och oro hör till.. även efter förlossningen. :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall