Anonym (Mia) skrev 2012-06-30 11:46:23 följande:
TS - vilken vecka är du i? Hoppas verkligen du kan glädjas snart igen. Om inte jag hade fått missfall skulle jag snart haft en liten här.. konstigt, tycker ändå att tiden har gått så fort samtigit som det går så långsamt.
Jag är iaf inställd på att det inte blir nått denna månaden heller.. BIM imon men den kan lika gärna dyka upp om två dagar.
Längtan - Känner igen det där. Min sambos syster väntar sitt tredje barn och här är vi, utan några alls. Känns orättvist ibland men vi är såklart jättglada för hennes skull :)
Det dumma med mig är att jag alltid planerar så mycket för mig själv. Tänker, om det nu tar sig denna månaden då får vi bebis då. Ska vi berätta för våra föräldrar på det sätte och jag vill ha det och så vill jag göra så. Förstår ni? Jag blir så upp iatt så jag nästan tror att jag verkligen är gravid.. Måste försöka att lägga av med det men samtidigt är det roligt att prata om sånt här med sin sambo, planera hur man vill ha det osv.
Förstår absolut hur du menar. Jag är likadan. Pratar om hur vi ska ha det och hur de kommer att bli. Precis som att jag fortfarande är gravid.
I dag ringde en min bästis och berättade att en av tjejerna i vårt gammal gäng skulle ha barn i November. Blev ledsen. Så klart glad för deras skull. Min bästis sa att jag skulle skärpa till mig och sluta tycka synd om mig själv. Egentligen vill jag bara lägga mig ner och gråta. Men det kanske är så att jag borde skärpa till mig.
Jag är så himla ledsen och trött...