Inlägg från: Vårväntanochlängtan |Visa alla inlägg
  • Vårväntanochlängtan

längtar efter + efter missfall

Får jag följa med er mot +? Fick ett MA den 9/6 då jag skulle varit i v.9 och fostret var då v.5+5. Jag längtar efter att bli gravid igen men har nu ingen koll på ÄL eller BIM. Försöker ta dagarna som de kommer{#emotions_dlg.flower} Vi försökte i 9 månader innan första +:et. Jag är 23 år gammal och studerar nu i Lund och jag har inga barn sen innan

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-06-29 21:03:03 följande:
    Klart vi följs åt :) vi stöttar varandra vi har ju samma hemska sak bakom oss :( .. Tänker också på missfallet varje dag och är själv en väldigt djup tänkare, tror och hoppas att vi alla får vårat starka fina + !! Trevlig helg på er !! Sitter på jobbat nu och har lite lugnt och då kommer tankarna komma på en gång
    Det hoppas jag också verkligen att vi snart har{#emotions_dlg.flower} Missfall är verkligen inget jag vill vara med om igen. Jag hoppas att vi nu haft vårat och att jag aldrig behöver gå igenom samma sak igen. Det är både psykiskt och fysiskt påfrestande. Trevlig helg du också!
  • Vårväntanochlängtan
    Anonym (nervös) skrev 2012-06-29 21:34:43 följande:
    Så kul att det är så många med på tråden  =) det gillars!!!!

Jag håller tummarna för alla hela tiden att ni ska få Plus
    Jag har ju fått mitt + men kan inte glädjas åt det... Vågar inte berätta för nån, vågar inte vara för glad... Man är rädd hela tiden att nåt dumt kan hända!
    Inte kul...

Lycka till Hjärta
    Hoppas du snart kan glädjas åt ditt plus igen{#emotions_dlg.flower} det är ju en så lycklig tid, det tyckte jag nu under den månaden jag visste om min grav. Har du funderat över att prata med kuratorn som är knuten till BM? jag tror jag kommer att göra det när jag plussar igen just för att få bearbeta den förra händelsen ordentligt i relation till den nya.
  • Vårväntanochlängtan
    Anonym (Längtan) skrev 2012-06-30 19:11:02 följande:
    Förstår absolut hur du menar. Jag är likadan. Pratar om hur vi ska ha det och hur de kommer att bli. Precis som att jag fortfarande är gravid. 

I dag ringde en min bästis och berättade att en av tjejerna i vårt gammal gäng skulle ha barn i November. Blev ledsen. Så klart glad för deras skull. Min bästis sa att jag skulle skärpa till mig och sluta tycka synd om mig själv. Egentligen vill jag bara lägga mig ner och gråta. Men det kanske är så att jag borde skärpa till mig.

Jag är så himla ledsen och trött...
    Har din bästis själv varit med om ett missfall någon gång? Alla reagerar ju olika och jag tycker faktiskt det var lite okänsligt av henne att säga så till dig. sorgen måste ju få ta den tid som den behöver{#emotions_dlg.flower} Kram
  • Vårväntanochlängtan

Åh vad jag längtar efter att veta hur min kropp fungerar nu, ingen känsla av att ÄL har varit/kommer vara och ingen mens men det är visserligen några dagar kvar om det fungerar sen innan.
    Jonie: Jag fick MA och då var fostret i v.6, jag har börjat försöka redan nu utan mens imellan. Jag frågade BM här på familjeliv och de sa att eftersom testet var negativt igen så var det grönt att försöka på nytt. Det som är lite dumt med det beslutet är att min inte har någon koll på ÄL eller BIM datum 

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-04 09:26:02 följande:
    Vill också ha igång min mens helst igår:) kom igen nu kroppen!!!!
    Ja skynda på, hej och hå! Har aldrig längtat efter mens innan Flört
  • Vårväntanochlängtan

Hej tjejer :) igår fick jag någon flytning som skulle kunna tyda på ÄL eller i alla fall att det är på G. Hoppas det får sambon fick sig ett ordentligt födelsedagsmys igår Flört

• Vårväntanochlängtan

Skönt för er tjejer att mensen kommit tillbaka{#emotions_dlg.flower} Jag väntar fortfarande på min men om jag räknar MA:t som mens så dröjer det ett tag till. I vanliga fall brukar jag ju få den 10:e i månaden så det är ju ändå ett par dagar att spela på. 
    Jonie: Själva fostret var bara i v.5+5 men jag fick MA:t i början av v.9 

Svar på tråden längtar efter + efter missfall