• Emzz

längtar efter + efter missfall

Jag fick MF i nov förra året och sen dess har min mens varit helknäpp och kommer lite då och då. Cykeln är olika varje månad och har ökat med 10-15 dagar :( och jag längtar så efter ett nytt +

• Emzz

Anonym Längtan:
    Det tycker jag var okänsligt av henne. Det är ju olika svårt för olika kvinnor hur hårt man tar ett MF mitt är 8 månader sen men jag kan fortfarande börja storlipa när jag ser bebisar, magar och förlossningar(TV)
    Du måste ju få sörja

• Emzz

Vad ledsen jag blir när jag läser detta :(
    Klart du ska få sörja.
    Det är fruktansvärt att få missfall när man försöker få barn!

Och att försöka förklara det för nån som inte har haft det eller har som barnlängtan går nog inte.

Jag håller tummarna för dig att du får ett + snart

• Emzz

Jag har riktigt ont i brösten. Och det borde inte vara för att mensen ska komma.
    För den ska inte komma före den 7 om den följer senaste 8 månadernas mönster ska den komma runt 25. 7 är ombuden återgått till normalt.
    Men har inga andra symptom direkt. Inte som förra gången. Kanske e ÄL NU.
    Nån av er som får ömma bröst när ni har ÄL?
    Längtar så efter mitt första barn

• Emzz

Mia: har din mens varit knepig sen missfallet? Jag hade också MF i november och min mens lever sitt egna liv nu :/

• Emzz

Hej tjejer :)
    Håller tummarna för er att mens eller plus ska komma illa kvickt

• Emzz

Hej tjejer.
    Jag har nu haft riktigt ont i brösten i över en vecka och idag började jag få lite molvärk.
    Antingen är mensen på G eller så har vi lyckats igen :)
    Har också varit uppblåst och knepig i magen senaste veckan. Tänkte testa mig till morgonen.
    Om min mens hade varit som innan missfallet skulle jag fått den i lördags. Men är ju svårt att veta när den är olika varje månad :/

• Emzz

Jonie: det var i slutet på november. Så har tagit sin lilla tid att få till det igen. Om vi nu lyckats. Just nu väntar jag på att testet ska bli klart.
    Hör av mig om en liten stund

• Emzz

Det var ett plus! Jag är helt chockad! 8 månaders försök och denna månad tog det sig

• Emzz

Varför kommer inte allt man skriver från iphonen med? Skrev massa efter tack men inget kom med :/

• Emzz
    Anonym (Längtan) skrev 2012-07-10 18:13:32 följande:
    Hoppas dessa små täcken tyder på en ny graviditet. Önskar så.
    Men man kanske är för dum och för naiv. Vågar man hoppas?
    På lördag eller söndag kan det kanske vara grönt för ett test.
    Eller ska man kanske vänta tills BIM dykt upp?
    Man vill ju så gärna veta!
    Hopplöst, längtar!!

Har haft en skit dag i dag på jobbet. gråtit konstans sen klockan tre. Har väl äntligen börjat hämtat mig.
    Bara denna veckan med så är det semester i 4 veckor. Ska bli skönt att slippa skit stället! Tänk var underbart med ett stort och fint plus på söndag! Världens bästa start på semestern!
    Jag håller tummarna stenhårt för dig! och er andra med såklart :)

Jag kan själv inte fatta att jag äntligen fått mitt + igen :)
    Men nu börjar jag ist oroa mig för MF igen :/ den smärtan och rädslan vill jag inte känna igen :(

Min sambo har det lagom roligt nu med mig :p Jag har rökt i många år och i höstas slutade jag när jag blev gravid, och jag var en satkärring i nån vecka, hormoner och abstinens, inte kul :p
    Jag lyckades tillomed att låta bli att börja när missfallet kom, men ca 3 månader efter det så fick min morfar (som varit som min pappa) en stroke och jag mådde skit och börja röka igen. Och igår efter jag plussat så rökte jag ju såklart inte, så tog sista ciggen i söndags kväll. Men min stackars älskling har det inte så lätt när jag gråter för allt eller blir arg :p men han står ut :) 
  • Emzz

Hej flickor <3

sitter här och gråter för er skull som inte plussat än. Det känns så orättvist att jag ska få vara så här lycklig men inte ni Gråter 

Ni ska veta att jag tänker på er varje dag och håller tummarna för er alla! 

• Emzz

Kan inte låta bli.

Men vad konstigt jag ser bara halva mitt meddelande från mobilen :o

Skrev det förra på datorn.

Jag håller iaf alla tummar jag hittar för er :)

• Emzz

Zira: jag vill inte ge dig falska förhoppningar men jag anar ett svaaaagt streck på den understa av bilderna. Testa med morgonurin imorn?

Jag kan ha fel! Ingen annan ser ju.

• Emzz

Zira testa CB testa tidigt test :) jag fick så himla svagt i början men testa tidigt gav mig ett fint plus :)

• Emzz
    Zira skrev 2012-07-18 14:24:15 följande:
    Emzz- vart kan man köpa ett sånt?
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-18 15:36:33 följande:
    jonie: jajjemen när jag kom hem så höll han på ute på gården och rev staket och klippte gräsmattan så jag avvaktar någon timme till sen så är han min:)

emzz: vad är clearblue testa tidigt?? vill också veta:) he he

Jag köpte mina på apoteket.. dom är lite känsligare och ist för att man kan testa vid utebliven mens kan man testa 4-5 dagar innan BIM :)
    bra grejer det :) 
  • Emzz
    Zira skrev 2012-07-18 16:03:51 följande:

Jag tycker allt jag ser jag med, håller tummarna för dig :)
  • Emzz
    Zira skrev 2012-07-19 13:08:25 följande:
    Tack tjejer! Ska bara säga att min sambo ville att vi skulle göra ett gravtest till för att se om det blivit starkare/svagare efter morgonens blödning. Jag tyckte det var onödigt men gjorde detta ändå, då lyste ett plus! Ska testa på lördag, har beställt hem digitala test så får väl svart på vitt då, men jag ställer in mig på att det inte blivit något
    Men då borde du vara gravid! ett test ska inte kunna visa plus om man inte är det . Behöver man inte leta efter strecket så är det ju där :) Jag håller tummarna för er och hoppas att det är ett plus!
Svar på tråden längtar efter + efter missfall