längtar efter + efter missfall
Jag fick MF i nov förra året och sen dess har min mens varit helknäpp och kommer lite då och då. Cykeln är olika varje månad och har ökat med 10-15 dagar :( och jag längtar så efter ett nytt +
Jag fick MF i nov förra året och sen dess har min mens varit helknäpp och kommer lite då och då. Cykeln är olika varje månad och har ökat med 10-15 dagar :( och jag längtar så efter ett nytt +
Anonym Längtan:
Det tycker jag var okänsligt av henne. Det är ju olika svårt för olika kvinnor hur hårt man tar ett MF mitt är 8 månader sen men jag kan fortfarande börja storlipa när jag ser bebisar, magar och förlossningar(TV)
Du måste ju få sörja
Vad ledsen jag blir när jag läser detta :(
Klart du ska få sörja.
Det är fruktansvärt att få missfall när man försöker få barn!
Och att försöka förklara det för nån som inte har haft det eller har som barnlängtan går nog inte.
Jag håller tummarna för dig att du får ett + snart
Jag har riktigt ont i brösten. Och det borde inte vara för att mensen ska komma.
För den ska inte komma före den 7 om den följer senaste 8 månadernas mönster ska den komma runt 25. 7 är ombuden återgått till normalt.
Men har inga andra symptom direkt. Inte som förra gången. Kanske e ÄL NU.
Nån av er som får ömma bröst när ni har ÄL?
Längtar så efter mitt första barn
Mia: har din mens varit knepig sen missfallet? Jag hade också MF i november och min mens lever sitt egna liv nu :/
Hej tjejer :)
Håller tummarna för er att mens eller plus ska komma illa kvickt
Hej tjejer.
Jag har nu haft riktigt ont i brösten i över en vecka och idag började jag få lite molvärk.
Antingen är mensen på G eller så har vi lyckats igen :)
Har också varit uppblåst och knepig i magen senaste veckan. Tänkte testa mig till morgonen.
Om min mens hade varit som innan missfallet skulle jag fått den i lördags. Men är ju svårt att veta när den är olika varje månad :/
Jonie: det var i slutet på november. Så har tagit sin lilla tid att få till det igen. Om vi nu lyckats. Just nu väntar jag på att testet ska bli klart.
Hör av mig om en liten stund
Det var ett plus! Jag är helt chockad! 8 månaders försök och denna månad tog det sig
Tessan: Tack
Varför kommer inte allt man skriver från iphonen med? Skrev massa efter tack men inget kom med :/
Hej flickor <3
sitter här och gråter för er skull som inte plussat än. Det känns så orättvist att jag ska få vara så här lycklig men inte ni
Ni ska veta att jag tänker på er varje dag och håller tummarna för er alla!
Kan inte låta bli.
Men vad konstigt jag ser bara halva mitt meddelande från mobilen :o
Skrev det förra på datorn.
Jag håller iaf alla tummar jag hittar för er :)
Zira: jag vill inte ge dig falska förhoppningar men jag anar ett svaaaagt streck på den understa av bilderna. Testa med morgonurin imorn?
Jag kan ha fel! Ingen annan ser ju.
Zira testa CB testa tidigt test :) jag fick så himla svagt i början men testa tidigt gav mig ett fint plus :)

ingen bild?