• Zira

längtar efter + efter missfall

Fick missfall 11/6 och går nu och väntar på första mensen efter detta, men det går trögt... Haft ont i brösten för en vecka sen men det har nu gått över, har även varit yr och konstant hungrig! Har flera ggr sedan missfallet testat med testlagrets stickor för att se om hcg nivån sjunkit och bara efter några dagar kunde man inte ens ana ett litet streck vilket var skönt! Men testade idag även denna gång med testlagrets stickor och ett svagt svagt rosa streck skymtar där, även sambon ser det, men för svagt att ta det på allvar! Suck! Hur länge kan man få vänta på mensen?, när kan jag lita på min kropp igen?

• Zira
    Vad tror ni om detta?,  jag och min sambo anar något ytterst svagt..
    Ska man ta detta som negativt eller kan det finnas hopp?

• Zira

Går fortfarande omkring och väntar på mens alt plus.. Blir snart knäpp av detta! Fick ett svagt plus igår men litar ej på det riktigt än. På dag 37 nu

• Zira

Går fortfarande omkring och väntar på mens alt plus.. Blir snart knäpp av detta! Fick ett svagt plus igår men litar ej på det riktigt än. På dag 37 nu

• Zira

Ojdå, yes såg ditt svar:) ska vänta några dagar nu och ta ett digitalt sen :) hatar verkligen denna väntan

• Zira

Ska lägga upp en bild när jag kommer hem till datorn, lyckas inte via telefon

• Zira

Godmorgon! Här kom ett mindre trevligt besök imorse:(, började blöda och rejäl mensvärk, är glad för att kroppen fungerar igen efter mf men ändå otroligt ledsen och besviken.

• Zira

Tack tjejer! Ska bara säga att min sambo ville att vi skulle göra ett gravtest till för att se om det blivit starkare/svagare efter morgonens blödning. Jag tyckte det var onödigt men gjorde detta ändå, då lyste ett plus! Ska testa på lördag, har beställt hem digitala test så får väl svart på vitt då, men jag ställer in mig på att det inte blivit något

• Zira

Jo men måste hem till datorn då, det syns såå mycket starkare med ögat men det har ju ialf fastnat på bild:)

• Zira

vet ju inte vilken dag pga missfallet (11/6)  men tror jag hade äl någonstans 3-7/7, dag 38 sen mf ialf.. mycket starkare idag sen igår, har inte blött något mera sen imorse.  Herregud så knäpp man blir av detta ;) får helt enkelt vänta och se hur det blir med "mensen" och ta ett nytt test under helgen för att jämföra.  :)

• Zira

Tack! Nej, vi gjorde aldrig det pga att hcglåg kvar ett tag efter, gick på sekretet ist( vet dock inte om jag litar fullt ut på det) får helt enkelt bita ihop och tänka på annat ett tag;)

• Zira

Hej!
    Är nu på dag 38, inget starkt plus än.. Har alla gravsymptom man kan tänka sig! Har fått crinone utskrivet pga tidigare missfall, någon/några som plussat sent? Letar efter lite hopp;)

• Zira

Bunny81- jag hade bim den 19/8, crinone är en progresteron vaginalgel som på något vid ska hjälpa min kropp att hålla kvar den lilla grodden medans den gror( har haft flera tidiga missfall) fick det utskrivet av min gynläkare och litar på henne. Är på dag 41 nu och väntar fortfarande på det starka plusset, fick ett svagt men mycket synligt igår morse, men kan inte lita 100% än, mår illa varje dag och har till och med kräks nu på slutet

Svar på tråden längtar efter + efter missfall