längtar efter + efter missfall
Hej! Jag hoppar in här :) Jag fick mitt första missfall i torsdags då var jag i vecka 5. Vill gärna på det direkt och försöka få plus. Hur går det för er här?
Hej! Jag hoppar in här :) Jag fick mitt första missfall i torsdags då var jag i vecka 5. Vill gärna på det direkt och försöka få plus. Hur går det för er här?
Lycka till allihop! Jag har inte BMI förren slutet av augusti. Jag hoppas mannen och jag ska hinna få till det när han är hemma. (han kör lastbil och ligger ute i veckorna) vi har även en liten tjej på 17 månader som inte alltid låter oss få till det ;) men det SKA gå på något sätt :)
Jag känner mig fortfarande inte helt okej efter missfallet förra veckan. Har ont i magen och en huvudvärk som inte vill ge med sig. Vet inte om det har med missfallet att göra men det har kommit i samband med missfallet. Hur var det för er efter era missfall?
Hej! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag misstänker att jag är gravid. Jag mår illa till och från. Kissar ofta. Mollande värk i magen. Ömma bröst. Vad tror ni? Kan jag vara gravid? Är på BIM -9 så det känns väldigt tidigt. Har en dotter och ett missfall sedan innan.