Inlägg från: Josefin 534 |Visa alla inlägg
  • Josefin 534

längtar efter + efter missfall

Hej tjejer! Nu var det ett tag sedan jag var inne här. Mitt MF var för lite drygt en månad sedan och förra veckan var jag hos gyn för att kolla hur allt såg ut. Inga rester kvar men hon hade inte tid att kolla efter vart jag va i cykeln. Tycker det är så jobbigt att inte veta, ÄL-tester ger utslag hela tiden och molverken slutar aldrig att upphöra. Fick även en liten blödning förra veckan, gjorde mig ännu mer förvirrad. Har ju inte blött ngt på tre veckor och sen kommer det helt plötsligt några droppar. Kan det kanske ha varit ÄL blödning? Har aldrig haft det tidigare, kan det bara komma sådär? Eftersom jag inte har koll på cykeln så vet jag heller inte om det kan vara en nidblödning....

Har någon annan varit med om att få blödning/spottings efter MF? Alltså veckor efter att det slutat blöda?   

• Josefin 534
    Gumman1980 skrev 2012-08-28 10:50:10 följande:
    Hej alla!
    Idag gick jag in i vecka 6+0, nu har jag gått över mina 2 stopp då jag fick Missfall sist.
    Känner mig lugn i kroppen, känns som detta kommer gå vägen denna gången. :)

Grattis! Håller alla tummar och tår :)
  • Josefin 534
    Anonym (nyhär) skrev 2012-08-28 22:48:27 följande:
    Denna väntan är olidlig ibland Trots att försöken har varit få bidrar ju missfallet med att det tar tid innan man äntligen får barn. Började ju försöka i mitten av mars och lyckades på första, med ett missfall så är jag på ruta noll. Har inte haft några vettiga försök därefter (haft mens 2 ggr efter MA) eftersom jag dels inte ÄL-testade och var borta när det enligt kalendern var ÄL samt nu när jag börjat ÄL-testa inte fått något utslag. Direkt efter MA hann jag inte träffa ÄL heller eftersom blödde ju flera veckor.

Förstår om fler än jag misströstar ibland men jag tänker aldrig ge upp! Det är det ända som hjälper, att försöka tills det går! 
    Förstår verkligen hur du känner dig! MF ställer till mer än det uppenbara, man har ingen koll på cykeln och kroppen lever sitt eget liv. Men snart kommer vår tid också!! Vi får helt enkelt peppa varandra och en efter en kommer vi att plussa i denna tråd!

Jag har nu bestämt mig för att sluta min testhysteri, inget stämmer ändå. Kommer försöka "mysa" regelbundet och när nästa mens väl kommer känns det som om jag får lite bättre koll på cykeln.

Mot många pluss!!!    
Svar på tråden längtar efter + efter missfall