• Bellabu

längtar efter + efter missfall

Hej! Jag hoppar också in här lite :) fick missfall i slutet av april och gjorde en skrapning i maj.. Var då i vecka 9. Men nu ha vi provat igen och har BIM på onsdag. Så hoppas :)

• Bellabu

Grattis Lullan!! Hoppas kunna göra dig sällskap snart :p Håller tummarna för både Tessan och tindran, hoppas på många plus :)

• Bellabu

Plus! :) Kunde inte hålla mig till onsdag då jag har BIM så tog ett test i kväll och de visade ett + :) Så nu hoppas jag bara på att de går hela vägen den här gången!

• Bellabu

Har en liten undran.. Jag upptäckte mitt missfall på ett VUL för att fastställa hur långt gången jag var. Fostret var i vecka 9 men jag vet inte hur länge jag varit "gravid"( hann aldrig få tillbaka mensen efter första graviditeten och amningen som varade i 6 mån) sen blev jag skrapad.. Så missfallet "tog inte hand om mig själv" Har ni tänkt/ tror ni man kan ringa och be att få göra ett VUL i vecka 12 bara för att kolla så att allt är okej? Går sjukhusen med på sånt?

• Bellabu

Tessan, jag tror också att du är gravid! Jag ser då ett sträck :) håller iaf tummarna! :)

• Bellabu

Haha ja digitala är bra så slipper man sitta och analysera och fundera. Men väntar med spänning till efter helgen då ;)

• Bellabu

Jag får nog hoppa tillbaka hit är jag rädd... Fick ett + när mensen skulle komma men 6dagar senare kommer mensen iaf.. Jätte konstigt. Men antar att de bara är att försöka igen nästa månad.

• Bellabu

Har BIM imorgon men kunde inte hålla mig från att testa redan idag! Fick ett kraftigt +!! :) Vågar dock knappt bli glad än.. Då jag förra gången också fick + sen kom mensen 3 dagar efter ändå..

Svar på tråden längtar efter + efter missfall