Inlägg från: Anonym (Försöker igen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Försöker igen)

längtar efter + efter missfall

Jag är ny här....fick ett MA konstaterat i v.10 9/7 och 14/7 skrapades jag akut pga stora blödningar Det var mitt andra MA på knappt 2 år men har fått ett barn där imellan.

Jag hade gjort ett tidigt vul i v. 6+0 och då såg allt bra ut med tickande hjärta men strax efter det har graviditeten avstannat och fostret hade redan tillbakabildats  

Nu gör vi ett nytt försök och hoppas på en sista bebis. Jag har använt äl-stickor och fick starkast utslag förra fredagen   3/8. Har bara 10-11 dagar mellan äl och mens så bim är 14-15/8. Är sjukt nojig med alla dessa sympton man letar efter men tror nog inte att det har tagit sig denna gång ännu....Jag brukar kunna testa någon dag före bim så testar nog på söndag tror jag

• Anonym (Försöker igen)

Även min mens har kommit, 3 dagar för tidigt dessutom - bara 7-8 dagar efter äl Hoppas att min cykel stabiliserar sig då det blir ju inga bebisar när man har så kort mellan äl och mens....

Nya tag vid äl i slutet av månaden  

• Anonym (Försöker igen)

Grattis Längtan

• Anonym (Försöker igen)

Hej hej Jag har varit frånvarande ett tag. Jag hade äl förra veckan och är på äl+4 el. 5 idag. Har kort lutealfas och bim 8-9/9 ..... lång väntan tills man kan testa Så länge jag inte får andra känningar än ökade flytningar är jag glad för så har det varit under mina tidigare graviditeter. Jag tycker att jag har mera flytningar och jag har fått finnar på hakan vilket jag annars får bara under mensen om ens då ?? Jag har alltid kunnat testa ca 4 dagar inna bim så tar nog och testar från onsdag

• Anonym (Försöker igen)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 14:25:06 följande:
    ÄL + 7 eller 8 .. Idag molande värk till tusan håller i sig , idag mer drag o spänningar i äggstockarna men samt i tjejmagen , flytningarna har blivit mer .. Brösten ömmar o känns större , sen tycker jag att jag är lite yr och illamående men vet inte om det har o höra med att jag är lite sjuk

Det låter verkligen lovande för dig När jag varit gravid förr så har jag fått mera flytningar som enda tecken - inga molvärk och onda bröst kommer senare också. Än så länge har jag inte mens-ont och jag tror att flytningarna har ökat lite så det känns lite positivt i alla fall, hoppas hoppas
  • Anonym (Försöker igen)

Jag börjar ge upp hoppet för denna gång Har börjat få mens-ont vilket jag inte får när jag är gravid Nu är det bara och vänta på att spottingsen kommer....bläää

• Anonym (Försöker igen)

Grattis Tessan, vad glad jag är för er skull {#emotions_dlg.flower} 

• Anonym (Försöker igen)

Man kan ju bli smått galen i väntan på bim.....var på toa nyss och hade massa mjölkvita flytningar, annars brukar jag vara snustorr inför mensen så ett litet hopp tändes igen Ni som är gravida - hur har era flytningar varit runt äl+6?? Idag har det även ilat i brösten vilket det inte brukar göra vad jag kommer ihåg......Värken nere i magen kommer och går sen igår men det brukar vara ett tidigt mens-tecken för mig så jag vet då inte.....? 

• Anonym (Försöker igen)

Min mens kom imorse som en klocka..... Förra gången kom den nån dag för tidigt så jag är glad att den kom på dag 28 som jag i vanliga fall brukar få mens Nu satsar vi på tredje gången gillt

• Anonym (Försöker igen)

Jag går och väntar på äl som borde komma runt 25-26:e, denna gång är jag glad att jag har sen äl då jag har varit sjuk hela veckan och är fortfarande inte helt frisk . Hoppas på att hinna friskna till så man hinner sexa lite runt äl

Nathalie: Jag har läst om  ProgesterAll här på FL och är sugen på att testa det då jag har bara 10-11 dagar mellan äl och mens. Tydligen kan den hjälpa till att förlänga lutealfasen några dagar  

• Anonym (Försöker igen)

Jag har regelbuden mens och vet rätt bra när äl slår in ( har stämt med stickorna också). Har räknat att nästa äl är 26:e på onsdag och började med äl-stickorna igår kväll. Och där fick jag fullt utslag som kom direkt! Nu fick vi inte till det igårkväll då vår yngsta dotter på 9 mån var vaken från 22-24 Imorse var testet lika positivt så visst borde vi ha en chans kvar om vi får till det ikväll?? Fasiken, jag vill inte missa denna månads chanser

Jag har haft trådiga flytningar de senaste dagarna och har de typiska smärtorna vid äl just nu. Men ägget lossnar väl när molvärket försvinner eller...? Det är tredje försöket sen mitt MA och jag vill så gärna att det tar sig..... 

• Anonym (Försöker igen)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-24 12:58:32 följande:
    Absolut räcker det , jag fick full stegring och myste inte till det den dagen utan dagen efter och vi vart gravid:)

Vad skönt att höra Då finns det hopp kvar
  • Anonym (Försöker igen)

Jag börjar närma mig bim ( på fredag) och är 99% säker på att mensen kommer som den ska Har alla vanliga pms-besvär jag brukar få dagarna före mens.... Det är väl bara att hoppas på 4:de försöket sen....

Svar på tråden längtar efter + efter missfall