längtar efter + efter missfall
Hej! Jag hoppar också in här lite :) fick missfall i slutet av april och gjorde en skrapning i maj.. Var då i vecka 9. Men nu ha vi provat igen och har BIM på onsdag. Så hoppas :)
Hej! Jag hoppar också in här lite :) fick missfall i slutet av april och gjorde en skrapning i maj.. Var då i vecka 9. Men nu ha vi provat igen och har BIM på onsdag. Så hoppas :)
Grattis Lullan!! Hoppas kunna göra dig sällskap snart :p Håller tummarna för både Tessan och tindran, hoppas på många plus :)
Plus! :) Kunde inte hålla mig till onsdag då jag har BIM så tog ett test i kväll och de visade ett + :) Så nu hoppas jag bara på att de går hela vägen den här gången!
Har en liten undran.. Jag upptäckte mitt missfall på ett VUL för att fastställa hur långt gången jag var. Fostret var i vecka 9 men jag vet inte hur länge jag varit "gravid"( hann aldrig få tillbaka mensen efter första graviditeten och amningen som varade i 6 mån) sen blev jag skrapad.. Så missfallet "tog inte hand om mig själv" Har ni tänkt/ tror ni man kan ringa och be att få göra ett VUL i vecka 12 bara för att kolla så att allt är okej? Går sjukhusen med på sånt?
Tessan, jag tror också att du är gravid! Jag ser då ett sträck :) håller iaf tummarna! :)
Haha ja digitala är bra så slipper man sitta och analysera och fundera. Men väntar med spänning till efter helgen då ;)
Grattis Tessan!! :)
Jag får nog hoppa tillbaka hit är jag rädd... Fick ett + när mensen skulle komma men 6dagar senare kommer mensen iaf.. Jätte konstigt. Men antar att de bara är att försöka igen nästa månad.
Har BIM imorgon men kunde inte hålla mig från att testa redan idag! Fick ett kraftigt +!! :) Vågar dock knappt bli glad än.. Då jag förra gången också fick + sen kom mensen 3 dagar efter ändå..
Tack! Ja jag hoppas verkligen att de går vägen denna gång! :)
Jag hade en mens mellan mitt mf och mitt plus :)
Ja! Lycka till :)