Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

längtar efter + efter missfall

Hej sitter här nu med pågående mf eller ma som jag mer tror att det var i v8 men tror bebis dog i v4-5, fostret är redan borta och jag blöder inte alltför stora mängder så det känns skönt att kroppen kommer bli normal fort.

När började ni försöka få plus igen? 
    Jag fick ingen info om det tror ingen tänkte på det när jag satt och var hysterisk på sjukhuset idag men om jag känner min kropp rätt så tror jag att det kommer gå bra att försöka på en gång. 

• strumpan123

åh va underbart! Grattis :) Läkaren sa det när han försökte trösta lite att tjejen innan mig hade varit med om mf och var nu gravid igen på en gång.
    Fick inge riktlinjer om något, allt såg "normalt" ut där inne redan, som innan grav. Fort gick det men fostret var ju såå litet för sin "ålder"
    Nästa gång ska dom fan lyssna på min fakta jag har att komma med, visste på en gång att bebis var för liten och att jag hade för lågt hcg

Vill bara börja igen, får hem tester imorgon och ska ta var 3.e dag å se när det bli negativt.

Hann dina bli neg innan du plussa igen? 

• strumpan123

skönt att höra. Ja eftersom liten dog tidigt vad jag tror och det här som en vanlig mens (blöder mindre än en vanlig mens för mig också), tog ett test efter vul i fredags bara för att jag hittade ett jag inte visste fanns och då var det så positivt det bara kunde bli men som du säger så borde det sjunka fort. 
    Missfallet startade ju inte riktigt förrän lördagen.

Känner mig inte ett dugg gravid längre och har inte gjort på en vecka nu tror jag.
    Vill bara få hem mina tester nu.
    Funderar på att köpa cb ägglossningstest också, först ta billiga stickor och när jag ser det stegras så ska jag ta med dom.
    Längtar så innerligt efter ett nytt plus.
    Grämer mig inför att gå till jobbet igen, har en gravid där i ungefär samma vecka som jag var i, sen en till på en kurs jag går :/ kommer bli skitjobbigt när dom gnäller om sina symptom och ojar sig 

• strumpan123

ja jo dom vet, alla vet så det är skönt på ett sätt för då vet dom varför jag mår dåligt just nu.

Ja fast jag undrar lite över den där grejen man sätter i stickorna i.. köper man bara nya stickor sen eller behöver man en ny sån? Eller är det 7 st såna i paketet också? haha flummigt 

• strumpan123
    Anonym (Tessan) skrev 2012-10-04 15:59:32 följande:
    strumpan: ja jag räknade min missfalls dag som förra mens....men ÄL kom nån dag senare än normalt så det gick ju några ÄL test:) tror jag fick positivt ÄL test på dag 18-19 efter missfallsdagen
    okej då räknar jag så också :) om den bara är några dagar sen gör mig inget bara den inte är suuupersen..
  • strumpan123

mitt gravtest är nästan negativt och mitt ägglossningstest var starkt idag! Kan det redan vara på gång?? =)) Hoppas
    Hade en annan sorts sticka än igår, hatar när det blir så och det är sån skillnad man vet inte om det är testen eller inte men borde vara på G. Åh blir så glad..kanske inte hinner testa dom dyra testen :P Dom kommer nästa vecka

• strumpan123

Funderar på om det var så också hade två olika test och ena visade pyttesvagt medan andra äl-testet visade suoerstarkt.. vilken skillnad på test kan man säga.

Gravtestet är nästintill negativt, får se om äl-testen också minskar snart 

Svar på tråden längtar efter + efter missfall