• Starbaby

längtar efter + efter missfall

Jag fick missfall i April detta året, plussade 1 Maj igen och är nu i vecka 28 :) Så om det är någon tröst så går det att bli gravid och behålla bebis efter ett missfall.

Stort lycka till !

• Starbaby
    beccius skrev 2012-10-12 19:45:54 följande:
    Jag blev oxå gravid direkt efter mf... Alltså ingen mens emellan!
    Men jag tror att bm rekommenderar att det ska gå en cykel innan man försöker ;)
    Samma här, min gynekolog sa dock att det inte alls spelade någon roll alls. Man är tydligen extremt fertil direkt efter ett missfall.
  • Starbaby
    skrootan skrev 2012-10-14 20:36:56 följande:
    Tack annaa83 kanske ska testa det :) har ju inte gått så länge än men känns så trist att sitta o rulla tummarna o bara vääääääännnnta! (Får man äta det när man är gravid? eftersom jag inte vet hur långt kroppen har hunnit vill man ju inte äventyra ..)
     Det är väl en av svårigheterna när man vill plussa.. att man inte vill riskera ett ev  ägg samtidigt som man ska passa på att leva.. bör jag dricka vin... bör jag ta den här medicinen... Å ena sidan måste man ju leva som vanligt tills man e gravid, å andra sidan vill jag inte tänka sen " vad har jag ätit/vad har jag gjort den senaste tiden.."
    Fram tills du plussar så är det ingen fara, lev på som vanligt. Dcik vin och ät goda ostar....allt som du brukar.
Svar på tråden längtar efter + efter missfall