• skrootan

längtar efter + efter missfall

kan man använda ägglossningstest direkt efter missfall?? jag började blöda i v 6 och i v8 kom den lille ut(i måndags), jag gjorde VUL samma dag o de sa de att det ser rent o fint ut. Igår slutade jag blöda så nu e vi taggade.. 
    KAn man använda ägglossningstest direkt efter MF?
     Hur länge stannar de gamla HCGhormonerna i kroppen?

• skrootan

Jag började blöda på söndagen för 3v sen och har känt mig väldigt hormonig i helgen, med humöret svängandes hit o dit, så ska nog göra som ni.. imorgon bitti kör jag det gravtest som ligger kvar i skåpet så får jag se hur långt kroppen har kommit. Hoppas på negativ nu då så att det kan bli dax med nästa och så att jag vet om ett nytt plus i framtiden verkligen är nytt.. : ) Håller tummarna för er!!

• skrootan

Börjar bli smått galen!! Har varken haft tydliga tecken på ÄL eller mens sedan missfallet (nu 4v sen blödningen började). Jag vill att något ska hända så jag iaf kan räkna dagar, göra test eller tänka att "ok snart en ny chans"! Nu vet jag ingenting.. :(  Dessutom KAN jag ju ha ÄL just nu ..eller KAN jag ha haft den..  så det känns dumt att börja med ÄL-test nu. Fortfarande minus på CB iaf

Hur har ni det? Hur hanterar ni väntan??

• skrootan

Tack annaa83 kanske ska testa det :) har ju inte gått så länge än men känns så trist att sitta o rulla tummarna o bara vääääääännnnta! (Får man äta det när man är gravid? eftersom jag inte vet hur långt kroppen har hunnit vill man ju inte äventyra ..)
     Det är väl en av svårigheterna när man vill plussa.. att man inte vill riskera ett ev  ägg samtidigt som man ska passa på att leva.. bör jag dricka vin... bör jag ta den här medicinen... Å ena sidan måste man ju leva som vanligt tills man e gravid, å andra sidan vill jag inte tänka sen " vad har jag ätit/vad har jag gjort den senaste tiden.."

Svar på tråden längtar efter + efter missfall