Inlägg från: Anonym (SZ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SZ)

längtar efter + efter missfall

Hej!  Får man vara med???
    Jag har haft 2 missfall sedan i februari... Sista nu i augusti. Just nu har jag mens (BM tror det alla fall, då jag blödde redan 2 omgångar sedan 15 augusti. Alltså det är min tredje blödning.) Så nu hoppas jag att vi får börja om och tillverka bebis....

• Anonym (SZ)

Här var tydligen den tredje blödningen mens (enligt BM), vilket slutade 3 dagar sedan testar med ÄL tester mest för att se om kroppen sköter sig. Får jättenegativa ältester. Om jag nu skulle ha som vanligt 25 dagar mellan mensen då är det dags att få sträck på stickan imorgon... vilket tvivlar jag på eftersom det inte syns nånting idag... men men...

Grattis till de fina plussen =)  och håller tummarna

• Anonym (SZ)

Då var jag nog äldst här med mina 38 år =)
    Har tre pojkar från mitt X. 13-11-6 år gamla. Nu kämpar vi med mitt sambo för ett gemensamt bäbis. 1 har gått och fick 2 missfall, v 7 båda ggr-na.

• Anonym (SZ)
    jonie skrev 2012-09-23 08:28:25 följande:
    Bunny: Vet vad du menar! Tjejerna jag följde vid första tråden är i vecka 19 nu, vilket jag också skulle ha varit. Hade jag inte blivit gravid igen så fort hade jag nog deppat fortfarande. Lycka till nu, hoppas det tar sig för er!!
    Och jag skulle få barn typ nu om det första stannade kvar... Nästa skulle komma i mars =(
    Men en sak märker man tydligt tiden bara springer iväg... Eller hur... hur kan då vara så långsamt mellan ÄL och BIM??? och sedan till v 12? Fattar inte riktigt, det här med tiden och hur man uppfattar det... Konstigt... Men-men

Just nu har jag nog tappat bort min ÄL efter sista MF-t eller kanske har jag fått längre period inte vet jag... en ny grej att nojja över =(
  • Anonym (SZ)

Hmmm... Jag körde med krämen vid sista plusset, blev mf ändå...Men jag har inte använd det mot att förlänga tiden mellan äl och bim...

• Anonym (SZ)

Här är det nedräkning till BIM... Långsamt...

Förresten fick ett brev från läkaren som konstaterade mitt sista mf och han har erbjudit sig att ta alla prover och göra nåt undersökning på livmoder efter nästa mensen (man få inte vara gravid). =)

Kul med fina UL... grattis till er!Skrattande

• Anonym (SZ)

Nathalie: Jag tycker oxå att det ska synas ÄL+17... Jag plussade ÄL+14 och det är ju p min BIM...
    Men visst kan det vara lite olika...

• Anonym (SZ)

Annars här är det nog "efter ÄL perioden"... Inte använd äl tester denna månad så har inte mycket koll... Men minst 10-14 dagar kvar till BIM.... tråååååkig Demon

• Anonym (SZ)

Hej på er! Såg att jag var väldig dåligt att skriva, sist var nog i oktober.

Vi har i alla fall plussat i januari och denna bebben valde att hänga kvar. Är i v 28 nu.

Självklart är lite nojjig fortfarande. Mina mf gjorde nog sitt.

Grattis till alla som fick sina skatter och ni som är gravida!

Ni andra ge inte upp!

Kramar

• Anonym (SZ)
    themorethemerrier skrev 2013-08-12 19:08:47 följande:
    Idag har jag varit på KUB, är nu i vecka 13+5 och bebisen levde runt där inne. Känns underbart skönt! Inväntar resultat från KUB lite senare i veckan, hoppas förstås på bra siffror men är inte så särskilt oroad för det.
    Grattis =)

Jag är i v 34 nu. Tiden kryper
  • Anonym (SZ)

Oh ja, fick min pojke 04/09

Han ä 3 v nu.

Fick namnet Eric. Han är oftast snäll, men busar lite på nätterna då o då.

Svar på tråden längtar efter + efter missfall