• jonie

längtar efter + efter missfall

Ja precis. Men du kanske kan testa på ÄL+9 Flört

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

Wiiiii! :D Nu försöker jag hålla mig så länge som möjligt sen testar jag igen :D Försöker fokusera på film så länge men det är svååårt, haha :)

• jonie

Ok blev för kissnödig. Testade med 2 till CB och fick se "Gravid 1-2" och "Pregnant 1-2" Jag tror banne mig jag är gravid :D

• jonie
    themorethemerrier skrev 2012-07-23 23:33:42 följande:
    Men jonie! Här är man offline några timmar och så går du och får plus! Superstort grattis! CB-digital visar inte fel och skulle det vara något så är det väl i så fall om de inte visar något alls för att batteriet är slut. Men tre positiva test, det kan du inte misstolka! Hurra för dig! Den här gången går det vägen!
    8185 skrev 2012-07-24 00:24:30 följande:
    Men hallå!!!!! Här har man varit ute och käkat med goda vänner och så ser man allt det här!!!!!
    Super grattis Jonie, så himla glad för er skull!!!!! Tom jag har fjärilar i magen. Stor kram till er tjejer! P
    Ja här händer det grejer!! Tack så mycket tjejer!! Nu hoppas jag innerligt att allt går bra den här gången! Och så håller jag tummarna för er söta tjejer!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

Tessan: ja det är bra att hålla sig sysselsatt och försöka tänka på annat, då kan tiden gå lite fortare :) Hoppas du får det riktigt bra nu! Kram!!

• jonie
    Tessan: Självklart :)

ÄL+4: Kände nån sort molande känsla i magen en kort stund men visste inte om jag bara inbillade mig.
    ÄL+6: Tycker det "stramar" lite i magen en sväng. Upptäcker en tjock, vi flytning. (har sällan flytningar annars och upptäckte samma sak förra graviditeten, på samma dag. Dock bara EN sån flytning.) 
    ÄL+8: Känner av en konstig form av illamående "i halsen" precis innan lunch. Typ jättehungrig och samtidigt lite illamående. (Samma sak hände på samma dag förra graviditeten.) Går över när jag får äta. Somnar på soffan på eftermiddagen, tröttheten är här!
    ÄL+9: Känner mig småyr och lite illamående till och från. Tuttarna börjar ömma lite. Får en stor "yrselattack" i affären. 
    De senaste två dagarna har jag nog varit lite moody också Flört Lite kort stubin sådär och lättirriterad. 

I stort sett liknar det förra graviditeten väldigt mycket. Skillnaden är nog att jag inte är lika småfinnig som jag blev sist. Sen återstår det att se nu om tuttarna kommer börja ömma lika mycket som sist. Dom var grymt ömma och svällande (haha, gillade att dom blev större!!) från 3+5 ungefär. 
    ♥ Gravid igen efter mf i juni ♥ BF april 2013 ♥
  • jonie
    Anonym (nervös) skrev 2012-07-24 11:32:14 följande:
    Stort Grattis Jonie!!!! Så kul

Men var det första ÄL efter MF??? Hade du inte fått en mens efter???
    Nyfiken då jag själv inte har fått nån mens efter mitt andra MF, å hoppas på att det kan ta sig iallafall =)

Jag säger bara LYCKA TILL och njut =)

Hoppas det är som themorethemerrier säger: "Jag hoppas att det här är någon slags tur-tråd! ;)"
    Tack fina! 
    Jajamensan, det var första ÄL efter mf. Ingen mens emellan Glad Testade negativt snabbt efter mf och ÄL kom igång ganska fort! (Fyra dagar senare än vanligt bara) Så det kan absolut ta sig direkt!! 
    När hade du ditt senaste mf då?

Jag ska verkligen försöka njuta och inte anta det värsta. 
    Håller tummarna för er alla andra!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • jonie
    "Skillnaden är nog att jag inte är lika småfinnig som jag blev sist." 
    Nej det skulle jag inte ha skrivit. Poff så kom  några små smygande Flört Skulle ta en liten powernap på soffan och totaldeckade i nästan två timmar. Ännu ett säkert tecken.
  • jonie

Hej tjejer!! Åker iväg ett par dagar i morgon, blir en sväng till Göteborg och sen vidare till föräldrarnas sommarstuga. Jag lär ju kika in här nån gång men om inte så hoppas jag på att få läsa positiva besked när jag kommer hem igen!! :) Ha det bra så länge, håller tummarna för er!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall