längtar efter + efter missfall
Hej tjejer!! Tänker på er och håller tummarna för er alla!! Kan inte riktigt slita mig härifrån så kikar in även från semestertrippen
Ta hand om er, kör hårt och lycka till med testandet!!
Hej tjejer!! Tänker på er och håller tummarna för er alla!! Kan inte riktigt slita mig härifrån så kikar in även från semestertrippen
Ta hand om er, kör hårt och lycka till med testandet!!
Tessan: Spännande!!! Nu tycker jag tiden får gå lite snabbare
Följer utvecklingen med spänning!
Hoppas ni kommer till min nystartade tråd snart! "Aprilbebis 2013".
Och det där med tempen: Den höjs med 0.2-0.5 grader efter ÄL. Det håller i sig om man är gravid eller sjunker när mensen kommer. Jag ligger kvar på 37.6 tror jag (ska kolla igen när jag kommer hem)
Nej den stiger alltid mellan ÄL och BIM :) Får man inte mens så fortsätter den vara förhöjd. Så tyvärr kan man inte se det som ett symptom förrän efter BIM :)
Nej då Tessan, nu hoppas vi på plus! :)
Tessan: Jag vet inte om det är möjligt men jag tror ta mig sjutton att jag tycker tiden går ännu saktare nu när jag väntar på att få se hur det går för dig än när jag själv väntade på att få testa, haha
Hoppas du får se nåt på måndag!! Annars vet du att det kanske inte visar nåt förrän senare
Ha det så mysigt på roadtripen!
8185: Jag hejar på dig i augusti!!!
Det är inte kört än
Jag har hört om några fler än jag men det är kanske inte jättevanligt
Om du testar och det blir negativt är det bara att komma ihåg att hcg-hormonet fördubblas varannan dag
Är det ÄL+9 i morgon eller?
Spännande!!!
Jag plussade ju med CB digitala med veckoindikator så tidigt men jag såg inget på de billiga stickorna då! På ÄL+11 kunde jag ana streck på dom först. Ska ta ett sånt när jag kommer hem, är på ÄL+15 nu så nu borde dom visa tydligt. Men som sagt, man kan få negativt på dom men positivt med CB