• jonie

längtar efter + efter missfall

Anonym (Tessan) skrev 2012-08-02 10:15:22 följande:
    Jonie; tack men denna gång är det inte min tur :( .. Fick ett vanligt clearblue av min vän igår som jag tog i morse och det vart lika som igår ? .. Va fan kan man få så många och tydliga spök ? Vill vänta till söndag och ta digitala ! Tänk om det är något och det blir missfall i tidigt skede :( eftersom jag fått väldiga svaga test nu senaste dagarna , eller så kanske ägget fäste väldigt sent och jag räknat fel (önsketänkande ) :) nåja det visar sig efter helgen ! Tack för att du tror på mig :)
    Jag håller tummarna extra hårt på söndag
    ♥ BF 5 april 2013 ♥
  • jonie

Gumman1980: Jag fick mf 28/6 och fick ÄL 14/7 utan mens emellan Blev gravid igen och går snart in i vecka 6. Så det går absolut!

• jonie

Gumman1980: Tack!! Ja nu håller vi tummarna hårt! Hoppas du får ditt plus med om några veckor

Jag räknar utifrån ÄL nu eftersom jag testade för det men det blir svårt för bm, hehe. Jag tänker och hoppas på att dom vill göra ett tidigt vul för att bestämma BF

• jonie

Jag tänkte också att jag skulle vänta med att testa men det fick sådär, hehe. Kände så mycket så testade redan på ÄL+9 och fick fyra (ja man litar ju inte på ett eller två test, haha) "Gravid"

• jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-03 10:43:43 följande:
    Hej tjejer!! Jag är gravid!!!!! Fick gravid 1-2 alldeles nyss;););) lägger upp bild om ett tag , jag visste d !!!!! Weiiiiiii
    JAAAA!!! Jag sa ju det!!! Skrattande *Åh vad härligt!!!! Jag är SÅ glad för din skull!!! {#emotions_dlg.flower}
    Jätte-jätte-stort GRATTIS!!!! Skål Hihi, jag är lika nipprig som när jag själv plussade, haha!
    In i gravidtråden med dig bums!!!! Solig
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-03 12:07:59 följande:

detta svaga svaga streck igår bim-2. eftermiddagfsurin ,och t.om efter tiden gått ut på testet!!

och nu detta idag bim-1 morgonurin ...weiiiiiiiii är så jäkla glad... efter många test och misstänkta spök så fick jag äntligen mitt korrekta +:)
    Länge leve Clearblue digital med veckoindikator! Då slipper man undra Skrattande
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie
    Gumman1980 skrev 2012-08-08 22:05:52 följande:
    Hej alla!
    Någon här inne som tagit gravtest på bim - 5?
    Åh blr tokig har en del symtomer men vet inte om de är som att jag inbillar mig.  
    väntar är sååå lång. :/ 
    Plussade med Clearblue digital med veckoindikator på ÄL+9 / BIM-6 Glad
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
Svar på tråden längtar efter + efter missfall