Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Sabina d: klart du ska hänga på här:) jag väntar på BIM som är på lördag , fick mitt missfall 9/ 6 och har haft 1 mens emellan ..

• Anonym (Tessan)

Bellabu ; välkommen och jag håller tummarna för dig:)

• Anonym (Tessan)

8185: kan ju hoppas :) tack :) än lever jag på hoppet:) Mia; tack håller tummarna för dig också , hur vet du att det är kört ?

• Anonym (Tessan)

Grattis lullan :) hoppas kunna göra er sällskap i april bebis tråden :) alltså plussa på BIM -5 är väl inte så vanligt så än kanske det finns hopp för mig :) BIM på lördag Vårväntan ; hur går det för dig ? Visst hade du BIM som mig på lördag? Tig ett test idag och tycker mig ana svagt svagt men absolut inte ett + !! Men visst är det tidigt o testa nu redan, ja vet !! tänker ta ett på onsdag morgon då är jag på BIM - 3

• Anonym (Tessan)

Håller tummarna för oss alla här inne:)

• Anonym (Tessan)

vårväntan: då hoppas vi för våran del nu då:) men det känns mörkt just nu:(

• Anonym (Tessan)

Hur vet du vilken sida ägget släppte ifrån:)? Vill också veta :)

• Anonym (Tessan)

Sabina ; jag började blöda På en lördag sen slutade jag blöda på torsdagen , testade neg redan dagen efter missfallet :( ,, har väl inte mått nå dåligt förrutom sorgen efter missfallet förstås !

• Anonym (Tessan)

Ok:) jag har mer ont i vänster sida o mensvärk varje dag sen ägglossningen , känns tråkigt att ha ont varje dag och så får jag inte mitt + .. Utan bara tråkvärk :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall