längtar efter + efter missfall
Yeay!! Klart du ska!
Yeay!! Klart du ska!
8185: Ja, jag tog alltid på morgonurin.
Jag var i 5+2 tror jag och jag blödde i lite mer än tre dagar och på fjärde dan hade allt kommit ut enligt läkaren
Lycka till Tessan!! Du vet att jag håller mina tummar stenhårt för dig! God natt och kram!
Bunny81: Beklagar verkligen ditt ma
Hoppas du snart får ditt plus igen! Jag tror hormonerna måste ut kroppen för att ÄL ska komma igång men det kan gå fort! Jag testade negativt på gravtest redan några dagar efter första blödningsdagen (fick mf i vecka 6 i juni). Jag hade ÄL några dagar senare än vanligt men blev gravid igen på en gång är nu i vecka 7
En fråga om ma... Har man kvar alla symptom fast fostret dött? Är nervös att det ska skita sig igen fast det känns bra ändå.. Funderar på att försöka få ett tidigt vul.
Bunny81: Tack så jättemycket för ditt svar!! Precis som du skriver så har jag hört att det är lite av en säkerhet att se ett litet tickande hjärta även om det förstås kan gå illa ändå. Tror jag ska försöka få ett vul. Ska ringa gyn i morgon där jag fick göra vul vid missfallet. Det var ju ändå rätt nyligen så de kanske kan ge mig en tid... Annars finns det bara ett privat ställe här (i Eskilstuna) och jag vet inte hur det är med tider.. Får väl åka till Sthlm annars
Lycka till nu! Hoppas kroppen snart är redo för en ny bebis och att du plussar snart! Kram!
Tessan: Låter vettigt! Svårt att hålla sig bara
Heja dig!
Grattis Längtan!!