Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Themore ; det har varit så konstigt men det måste ha varit spök , tog ett i morse också men kanske jag kunde ana något väldigt svagt :( men dom sagt är ju på ÄL + 10 i morgon så det är ju egentligen för tidigt o testa :) men man är ju testoholic :) men ska försöka vänta nu tills på Ons - tors :) om jag kan :) !!

• Anonym (Tessan)

Grattis bellabu :) åhh va roligt för dig :) tog ett nyss och det visade - !! BIM -4 idag !! Kört denna gång !! Bara ta nya tag !!

• Anonym (Tessan)

Eller nåt litet litet svagt kanske jag kan ana idag igen , men hoppet har lämnat mig nu , fan jag har ju så många symtom ju :( .. Nä nu testar inte jag förrän på BIM på lördag !! Kollade på testet i 1 min sen gick jag o la mig :) gick upp efter 5 igen o kollade igen :) fan fan fan ,, har aldrig testat så här tidigt med mina 2 barn utdn då har det varit 2 dagar innan ;(svagt) och på BIM med mitt andra ,, kan ju vara att ägget fästs senare än beräknat ?? Vill leta orsaker att det är för tidigt med BIM -4 :)

• Anonym (Tessan)

Tack Jonie va gullig du är ;)

• Anonym (Tessan)

😃😃😃ha gör det , d behövs !!! Blir clearblue ägglossningstest nu i augusti men då har både jag o sambon börjat jobba så då kan man bara inte göra d upp o ner:) he he ,, idag är det regnigt så idag blir det leklandet med våra gullhjärtan :) ha en toppen dag :) ska nog inhandla lite nya test idag också hi hi 😊😊

• Anonym (Tessan)

Längtan ; det låter ju som att ett test skulle vara bra :) kanske är något :) !!

• Anonym (Tessan)

Känns fjolligt o säga mina symtom nu när jag inte fick nåt riktigt + i morse på BIM -4 , men igår ikväll innan jag la mig så kom det illamående som satt i 30 min innan jag la mig , i morse kom det en flytning ( ursäkta ) ,, har ont i vänstra äggstock och i livmodern fortfarande !! Kommer aldrig leta symtom efter detta om mensen kommer i helgen !! Gahhhh

• Anonym (Tessan)

Lajsa : tack för stödet men tror inte det är något litet liv denna gång , men har ett digitalt som jag ska ta på torsdag och då borde det visa .. Bara ladda om igen :) va skönt för dig att det sjunkit och att ni kan börja om igen :)

• Anonym (Tessan)

Vårväntan ; tog ett i morse, kanske kan ana något väldigt väldigt svagt , men nu för nån timme sen har jag fått ännu mer mensvärk och blivit väldigt dålig i magen ( förlåt ) :) så nu är det säkert mensen som kommer komma :( .. Har inte mensen kommit innan torsdag så testar jag då med digitalr sen ger jag upp för denna gång ;) hi hi ,, nä nu drar jag iväg och spinner ett tag ;) tänka på något annat :) Vi får ta ett till närmare lördag :)

• Anonym (Tessan)

Tror jag kommer o vänta in mensen .. Spar mina test tills aug/ sep BIM , tror mensen kommer i helgen så jag väntar o tar test om den nu uteblir , fan undra hur mycket pengar jag har lagt ner på tester :) ? Flera hundra , usch nej nu väntar jag:)!! Blir kanske en majbebis , har ju drömt om d:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall