Inlägg från: Vårväntanochlängtan |Visa alla inlägg
  • Vårväntanochlängtan

längtar efter + efter missfall

Jag är så ledsen för er tjejer som har fått missfall nu i dagarna. Kan bara hoppas på att ni slipper den fysika smärtan och att den psykiska smärtan snart lättar och att ni kan ladda om batterierna och försöka på nytt{#emotions_dlg.flower}

Jag fick någon brunaktig flytning igår plus svagt rosa på pappret som sen försvann lika snabbt så kanske var det en spotting som tyder på att mens är på GObestämd Har aldrig haft så innan

• Vårväntanochlängtan
    Emzz: Stort grattis till plusset! Vad roligt {#emotions_dlg.flower}

Jag har nu haft blod på pappret efter att jag torkat mig i ett par dagar så idag tog jag ett gravtest och det var negativt. Efter det så kom mensen igång ordentligt verkar det som. Så konstigt! Ibland är det precis som att hjärnan ska hänga med innan kroppen kommer igång
    Känns i alla fall bra att kroppen verkar återställd även om jag helst hade plussat 
  • Vårväntanochlängtan

Och här trodde jag att mensen var igång och så försvann den lika snabbt igen och återgick till rött på pappret Obestämd Ringer väl kvinnokliniken och rådfrågar lite om den inte kommer snart.
    Jag känner precis som er andra att jag snart vill vara gravid igen. Kikade runt lite på kläder idag och jag känner att jag lever inte i nuet utan tänker åh en sån skulle jag köpt om jag var gravid, så fin jag hade varit i den som gravid m.m Blä! Jag vill ha en bebis i magen, dumma dumma MA 

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-13 11:44:47 följande:
    Konstigt... Hoppas kroppen börjar bete sig som den ska snart! :) Har du ringt och rådfrågat och fått några bra svar?
    Jag känner precis som du! Jag hann köpa mammabyxor innan mf och dom ligger och hånar mig nu känns det som.. Hoppas vi snart får använda gravid-kläder! {#emotions_dlg.flower}

Ja äntligen var gubben glad! Glad Har redan myst en gång och mer blir det i helgen Flört
    Jag har inte testat dom tyvärr. Dom låter ju jättesmå!! Skumt. Har du nån bild?
    Jag ringde KK idag och hon sa att hon tyckte att det lät helt normalt för en första mens efter missfall eftersom det kan ta ett tag för kroppen att ställa om sig.
    Hon sa att eftersom jag fått negativt på gravtest så är det inga rester kvar att vara orolig för och hon sa att hon tyckte jag kunde räkna detta som mens. Skönt att veta det i alla fall även om jag hade önskat att allt fungerade som vanligt{#emotions_dlg.flower}
    Åh, jag hoppas verkligen att det snart är vår tur! Lycka till med helgens mysFlört
  • Vårväntanochlängtan
    Emzz skrev 2012-07-12 23:40:41 följande:
    Hej flickor <3

sitter här och gråter för er skull som inte plussat än. Det känns så orättvist att jag ska få vara så här lycklig men inte ni Gråter 

Ni ska veta att jag tänker på er varje dag och håller tummarna för er alla! 
    Tack vännen men var inte ledsen för vår skull utan njut för fullt av din graviditet{#emotions_dlg.flower} Det unnar vi dig verkligen!
  • Vårväntanochlängtan

Min mens har fortfarande inte kommit igång ordentligt utan det var väl allt jag fick, bruna flytningar och blod på pappretObestämd för nu verkar det vara riktigt borta (peppar peppar ta i trä). Konstigt nog har jag ändå en magkänsla som säger att jag ändå är gravid trots att jag fick negativt ipå gravtesten men hade jag nu ÄL den 4:e som jag tror så har det ju ändå varit för tidigt för mig att testa innan. Åh vilket önsketänkande!{#emotions_dlg.flower}

Skönt för er som har ÄL nu, håller tummarna för er! Jag vet inte ens om jag har haft ÄL eller inte denna månaden och de på KK sa att om jag vill veta kroppens "status" så får jag testa med ÄL test men det har jag ingen lust med då jag tycker det blir lite stressigt

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-16 20:13:22 följande:
    Vad drygt att inte veta vad som händer. Antar att det bara är att vänta för dig.. Men om du hade ÄL 4/7 borde du i alla fall kunna testa om ett par dagar :)
    Ja det är det verkligenObestämd Hade bara mensen kommit som vanligt hade jag varit mer lugn. Så japp bara att vänta
  • Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-17 13:06:40 följande:
    Nu tänker jag slå på stort och åka i till stan och träffa en kompis. Har varit ledig i en månad nu och sen missfallet har jag i stort sett inte lämnat hemmet förutom när vi träffat sambons familj några gånger. Men jag behöver komma hemifrån lite och få tankarna på annat än ägglossning, symptom, dagar hit och bim dit Glad Ha en bra dag alla fina tjejer!
    Ha det så kul på stan! {#emotions_dlg.flower}
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-17 10:46:20 följande:
    så nu myste vi på i morse:) och kör på torsdag och fredag också:) he he....o hoppas den glada gubben dyker upp nu i slutet av veckan då måste det ju bara ta sig:) (hoppas)... beställde nyss från billiga tester, 2 clearblue (vanliga) sen 1 clearblue digitalt:) sen 5 stickor också:) så nu kan jag börja testa lite tidigare:) hi hi åhhh jag längtar tills jag kan börja testa:) man blir ju sååå manisk:) ha en toppen dag nu alla :)
    Håller tummarna för glad gubbeGlad
  • Vårväntanochlängtan

Tog ett nytt test igår och det var också helblankt, visserligen inte på morgonurin men ändå. Får nog allt ta och acceptera att det blev inget denna månaden. Men nästa månad då jäklar vill jag se dubbla streck på stickan igen! Så himla otålig nu!
    På ett sätt är det ändå "bra" att det inte tog sig denna vändan för om jag har en bra graviditet utan sjukskrivningar och liknande hinner jag gå ut skolan nu. 

• Vårväntanochlängtan
    jonie skrev 2012-07-18 12:19:08 följande:
    Rätt inställning där!! Glad Vilken dag var du på nu igen? (Shit vad det är svårt att hålla reda på alla, hihi) 

Där kom ditt inlägg igen Skrattande Såg du mitt svar? 
    Oj jag vet knappt det själv, fick "mensen" den 10:e så som jag har brukat haft innan MA men jag själv trodde ju att ÄL skedde runt den 4:e Obestämd Nästa ÄL blir väl runt den 26-27:e om jag räknar utifrån blödning och hur jag har haft det tidigare
Svar på tråden längtar efter + efter missfall