Inlägg från: Anonym (Längtan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan)

längtar efter + efter missfall

Emzz skrev 2012-07-01 10:21:52 följande:
    Vad ledsen jag blir när jag läser detta :(
    Klart du ska få sörja.
    Det är fruktansvärt att få missfall när man försöker få barn!

Och att försöka förklara det för nån som inte har haft det eller har som barnlängtan går nog inte.

Jag håller tummarna för dig att du får ett + snart
    Gör så ont i hjärtat just nu. Det är för mycket. Är inne i ett försök just nu.
    Första försöket efter missfallet.
    Hoppas och längtar!

Det är nog svårt att förklara för henne efter som att hon aldrig fått känna på känslan och längtan.
    Hon är en kompis som är svår att säga emot till och hon har alltid rätt. Hon kör över mig ganska ofta. Försöker stänga av å inte lyssna på hennes skit men det är inte lätt alltid.

Hoppas för er andras skull med<3

Ska få med mig sambon till ullared nu och tröstshoppa lite!
    Ha en bra dag alla!
  • Anonym (Längtan)
    Emzz skrev 2012-07-02 11:17:38 följande:
    Jag har riktigt ont i brösten. Och det borde inte vara för att mensen ska komma.
    För den ska inte komma före den 7 om den följer senaste 8 månadernas mönster ska den komma runt 25. 7 är ombuden återgått till normalt.
    Men har inga andra symptom direkt. Inte som förra gången. Kanske e ÄL NU.
    Nån av er som får ömma bröst när ni har ÄL?
    Längtar så efter mitt första barn
    Jag kan ha ont i brösten när jag här ÄL. Men inte jätte ont dock, bara lite små värk. Jag har dessutom jätte ont i äggstockarna när jag har ÄL. Nästan lik mensvärk om nästan inte värre.

Jag kan också känna av när mensen är på väg en vecka innan mens. Ont i brösten och i magen. Inte lite ont nu utan jätte ont. Släpper så fort mensen kommer. Fast magont :et kan hålla i sig. Ibland har jag ingen mensvärk ibland kan jag ha så ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen =P

Hoppas det kanske är något annat =)
  • Anonym (Längtan)

Har precis haft min ÄL. Jag och sambon har myst på i flera dagar. Stackars sambon. Han jobbar dag och jag jobbar skift. Oturligt för honom så har jag slutat halv tolv denna veckan och är inte hemma fören strax efter tolv. Och han går upp sex. Men han är en kämpe =P Han var rejält trött i morse ;) Får väl se om det har tagit sig.

Nös nyss och hade inte ont i äggstockarna!! Kan det vara något mån tro? Kan de går så fort? Sist jag insåg att det hade tagits sig var just när jag hade lagt av en rejäl nys och det inte gjorde ont i äggstockarna.

BIM är 17/07 om allt är som det ska efter missfallet. HOPPAS!!

• Anonym (Längtan)

Tessan hur längesen är det du hade du MF?

Jag blödde två veckor efter MF. Blödde även 5 Veckor i sträck innan MF:et.
    Ca två veckor efter att jag slutat blöda efter MF:et fick jag min mens!

• Anonym (Längtan)

Är det för tidigt att ha nidblödning nu?
    Har molande värk i rygg och mage. Och ytters lite rosa på pappret när jag torkar mig efter toa besök.
    Började i dag.

När man man tidigast ta ett g-test?
    BIM = 17/7

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-06 15:50:13 följande:
    hej på er:) idag fick jag min mens äntligen:) nu kan jag börja räkna o mysa:)... jag fick missfall i v 5+6 och blödde bara ca 6 dagar,och nu kommer mensen 3 dagar sen än vad jag brukaade få innan gravid/missfall
    Vad skönt ändå för dig! Nu vet du ju att kroppen funkar som den ska och att det är fritt fram!
    Hoppas det går bättre denna gången!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Längtan)
    Gumman1980 skrev 2012-07-08 16:43:04 följande:
    Hej alla!
    Jag fick MF idag i vecka 5+6, mår riktigt dåligt!
    Nu vill jag bara blöda klart sen vill jag ladda om.
    Tog de lång tid för er innan mensen kom igång på riktigt igen?

Beklagar iaf till alla här inne som har fått uppleva MF.. :/     
    Hejsan!

Beklagar ditt missfall från djupet av mitt hjärta!

Jag blödde bara i två veckor efter mitt missfall. Vet inte om jag blödde så kort
    tid bara för att jag hade blödigt i 5 veckor innan MF.
    Din mens kommer snart. Och tror det eller ej så är det faktiskt lite skönt när den dyker upp. För då
    vet man att kroppen funkar som den ska och är redo igen.

Kram{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Längtan)

Grattis Emzz! Jätte roligt för er!!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Längtan)

Hej alla! Snart en veckan sedan jag hade äl. Molande verk i rygg å mage. Hade kanske en blödning i fredags??

Sjukt trött, järn smak i munnen. Har bim 17/7. Vad tror ni? För tidigt att testa och det är ju bara egentligen att vänta! Säkert bara sjuka inbillningar jag har bara för att man så gärna vill...

• Anonym (Längtan)

Är nog lite mer än en vecka sen jag hade äl nu när jag tänker efter

Svar på tråden längtar efter + efter missfall