längtar efter + efter missfall
grattis lullan och lycka med din graviditet.
En fråga till er andra hur länge plussade ni efter ert missfall? ( jag blev skrapad)
grattis lullan och lycka med din graviditet.
En fråga till er andra hur länge plussade ni efter ert missfall? ( jag blev skrapad)
Jepp nu är mensen på G och vi kommer att försöka denna månaden som kommer. Vilka Äl stickor har ni andra använt och hur bra har de fungerat?
Grattis Tessan och all lycka till : )
Måste få fråga er andra, det är 35 dagar sedan som jag blev skrapad och ca 20 dagar sedan min äl ( äl sekret,ej testat med stickor) och jag har blödit småstänk i 4-5 dagar nu. Först trodde jag att mensen var på G men det kommer inte igång. Kan det ha blivit problem efter skrapningen? ( jag var på efterkontroll och allt såg bra ut).
hej
Min andra mens nu så småblöde jag i 5 dagar innan den riktiga mensen kon igång. Räknar jag från småblödningsdagarna så är det 4 veckor sedan annars 3. Jag känner av grav symtom men det kan ju vara önsketänkande också. Jag gjorde ett gravtest i fredags på MVC men det visade sig neg. Det är så satans jobbigt att bara gå och vänta och räkna dagarna.
Jaha, nu är mensen på G, och jag som gick och inbillade mig att kanske denna månad hade det lyckats. Usch det är riktigt deppigt nu och jag har ibland svårt att inte tänka att "nu skulle jag ha varit i v20 och nu skulle......"
men efter regn kommer sol och jag hoppas på en riktig fin sommardag. Å så är det dax att inköpa Äl stickor till nästa försök
Bunny81: har bara börjat att småblöda, hoppas att det inte blir som förra gången med 5 dagars småblödande och så 4 dagar riktig mens. det verkar om om kroppen är helt i obalans sedan MA. kommer du att vänta en månad innan du startar igen?
en fråga: min andra mens nu har jag en förjävlig mensvärk, så var det inte förra gången jag fick MA men nu var det förstås mycket senare i graviditet. Vilka äl stickor testar ni andra med?
Tessan all lyck till och ett stor grattis.
Själv ska jag till gyn i morgon och kolla att allt blev bra efter skrapningen. Mensen hoppas som bara den och jag har mycket ondare en jag brukar.