• jonie

längtar efter + efter missfall

Ta hand om dig och sov så gott!

• jonie

annaa83: Förstår vad du menar, känns som alla är gravida eller får barn nu. Men jag ska inte klaga. Nu vet vi i alla fall att jag KAN bli gravid. Försöker tänka positivt. Vi lyckades redan på andra försöket men missfallet tog hårt.. Började blöda förra torsdagen så det är rätt nyligen.. Själv??

• jonie

Vårväntanochlängtan: Hoppas det är mensen som är på gång för dig! Så är det överstökat snart :)

• jonie

Tessan: Ja man lär ju ha svårt att slappna av nästa gång men plussar. Särskilt runt tiden man fick mf.. Det är nog naturligt men nu hoppas vi på att vi får fina plus igen och att det går bättre den här gången!!

• jonie

Vad spännande Emzz! Hoppas på ett positivt besked för er :) Var det längesen du fick mf? Håll oss uppdaterade! :)

• jonie

O så spännande!! Nu håller jag tummarna för dig och väntar med spänning :)

Själv hoppades jag på glad gubbe på CBs ÄL-test idag men icke. Fick det förra månaden på dag 12 men det kanske är mycket att begära direkt efter mf.. Letandet efter ÄL fortsätter :)

• jonie

Stort GRATTIS!!!! Härligt Emzz!! Nu är det bara att njuta :D

• jonie

aj378: Jag började blöda en torsdag och var hos läkaren måndagen efter och då visade det negativt redan..

• jonie

Ja så är det nog. Jag började blöda på 5+5 så mf var alltså i skarven mellan vecka 6 och 7 för mig..

• jonie
    aj 378 skrev 2012-07-09 10:41:58 följande:
    Jag gjorde en skrapning i v 14 första gången och då gjorde jag det på en onsdag. Måndagen efter var testet negativt. Efter en skrapning ska ju inte testet vara positivt så många veckor efter. Men testet borde ju vara starkare på onsdag om det är en ny graviditet så jag får hålla ut tills dess..
    aj 378 skrev 2012-07-09 10:43:33 följande:
    Det kanske syns en skillnad redan imorgon om jag tar ett test?
    Jag har ingen aning... Men om du testade idag kanske du ska försöka vänta lite till nästa test.
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL? BIM? ♥
Svar på tråden längtar efter + efter missfall