längtar efter + efter missfall
Åhhh grattis m:) Åhhh va roligt för dig !!!! Grattis i massor!!!! Åhh vill också ,,, :)
Åhhh grattis m:) Åhhh va roligt för dig !!!! Grattis i massor!!!! Åhh vill också ,,, :)
Jonie; tack men denna gång är det inte min tur :( .. Fick ett vanligt clearblue av min vän igår som jag tog i morse och det vart lika som igår ? .. Va fan kan man få så många och tydliga spök ? Vill vänta till söndag och ta digitala ! Tänk om det är något och det blir missfall i tidigt skede :( eftersom jag fått väldiga svaga test nu senaste dagarna , eller så kanske ägget fäste väldigt sent och jag räknat fel (önsketänkande ) :) nåja det visar sig efter helgen ! Tack för att du tror på mig :)
M:) när har eller hade du BIM ? Har du testat något innan nu i dagarna ?
Vårlängtan ; nej va tråkigt:( själv väntar jag in min mens också , har sånna mensvärkar nu så det känns som om den är runt hörnet nu:( ,, vi tar nya tag nu i augusti :)
Hej tjejer!! Jag är gravid!!!!! Fick gravid 1-2 alldeles nyss;););) lägger upp bild om ett tag , jag visste d !!!!! Weiiiiiii

Tack :) det känns overkligt ännu:) men om jag tänker efter så har jag varit säker men tvekat ändå :) fick ku sånna svaga innan nu!! Kommer ta ett nytt nästa vecka o se om det blivit starkare :)
tack:)
håller mina tummar för er nästa månad!!!
jag hoppas det kommer gå vägen denna gång för mig:)...är ju lite smått orolig men jag kan ju inte gå o oroa mig heller!! så ska försöka njuta!!...kan liksom inte fatta det ån:) men jag har ju haft känslan att jag varit gravid sen ägglosnningen kanske lite knepigt men brukar kunna känna på mig saker som sen stämmer:) sen har ju jag varit gravid nån gång nu också:)he he..nä nu ska jag njuta lite med os på tv och ett kallt glas cola:)
tack:) ja det är fortfarande helt ofattbart:)