• jonie

längtar efter + efter missfall

Det stämmer bra Längtan, testade positivt på kvällspink på ÄL+9

Sabina: Det är bara att testa, svårt att spekulera

• jonie

Jag tycker också det går snabbt nu Idag går jag in i vecka 13 (12+0)!

• jonie

Jag bor med sambon utanför Eskilstuna, jobbar som lärare och fyller 30 i november. Inga barn sen innan. Blev gravid i juni men det slutade i missfall i vecka 6-7. Blev gravid igen på en gång utan mens emellan och idag är jag i vecka 13 (12+2) Mår jättebra nu och gillar min putmage och längtar massor till rul i slutet av oktober!

• jonie

Bunny: Vet vad du menar! Tjejerna jag följde vid första tråden är i vecka 19 nu, vilket jag också skulle ha varit. Hade jag inte blivit gravid igen så fort hade jag nog deppat fortfarande. Lycka till nu, hoppas det tar sig för er!!

• jonie

Ha skumt det där! Tiden mellan ÄL och BIM är lång som ett år, hehe! Tyckte även att de första veckorna gick väldigt sakta men det var bog delvis för att jag hade semester då och hann tänka alldeles för mycket. Sen jag började jobba igen går tiden fortare tycker jag, kan knappt fatta att jag närmar mig vecka 14! Tiden får gärna gå ännu snabbare så jag får gå på UL snart

• jonie

strumpan: Beklagar ditt mf/ma! Vi försökte igen på en gång och jag blev gravid ca tre veckor efter missfallet, alltså på första ÄL utan mens. Imorgon går jag in i vecka 15 Så om kroppen återhämtar sig fort finns det inget som hindrar att försöka på en gång. Lycka till!!

• jonie

Om allt såg normalt ut och det gick fort är det bara att köra på igen

Jag fick mitt mf i skarven mellan v.6-7 så det var tidigt. Jag blödde i fyra dagar och när jag var inne på undersökning den femte dagen sa läkaren att allt såg normalt ut, allt var ute och gravtestet visade negativt redan där! Sånt kan ju ta tid annars, en del visar positivt flera veckor efter. Men om det gick så fort för dig med så borde det snart visa negativt igen!