• jonie

längtar efter + efter missfall

Hur går det för er tjejer??

• jonie

themorethemerrier: Kikar in emellanåt i hopp om att läsa om goda nyheter. Hoppas du får ditt plus snart!! Med mig och magen går det bra bra tack!

• jonie

Nu är jag inne och kikar lite här igen, inte så mycket aktivitet här inte.. :)
    Hur går det för er allihop?! 

♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie

Vi är också nästan klara med inköpen, har saker till sängen kvar och sen lite smått och gott men det mesta är klart. Längtar massa efter bebis, tur att tiden går fort nu! Vecka 30 nu

• jonie

Hej igen!! Nu var det sådär längesen man loggade in här igen och kikade runt. Hur går det för alla?
    Längtan: Hur har det gått?? Hoppas du klarat dig från havandeskapsförgiftning!
    Själv är jag ledig nu och njuter av att kunna vila så mycket det bara går. DFet blir tyngre och tyngre för varje dag som går känns det som och ibland känns kroppen som en gammal gummas 17 dagar kvar till BF nu, vecka 37+3 idag. Snaaart borde jag få träffa min bebis  

♥ BF 3 april 2013 ♥
  • jonie

Härligt att höra Längtan! Inte långt kvar för dig heller. Jag rör mig absolut inte som vanligt, haha. Ser fram emot att få tillbaka kroppen snart och orka mer.

• jonie

Nej jahaja inte klaga heller. Vissa har det ju jättetufft och mina största problem har varit nästäppa och lite ryggont. Nu så här i slutet ska det ju vara tungt och otympligt Nej jag har mått bra och har tyckt om att vara gravid. Men precis, nu längtar man och vill träffa den lilla

• jonie

themorethemerrier: Trist att höra att det inte har blivit bebis än för er men vad bra att nu fått en tid! Vad innebär sekundär infertilitet? Stor kram till dig!!

• jonie

Themorethemerrier: Hur har det gått för er?? Har ni fått någon hjälp sen sist vi skrevs? Hoppas det

• jonie

Trist men vad bra att ni har fått läkartid iaf!
    Jag mår bra. Fullt upp med vår lille kille :)

• jonie
    Anonym (Längtan) skrev 2013-06-10 12:36:55 följande:
    Jonie hur är familjelivet?

Vår lille Wiggo kom den 24 April fyra dagar efter BF,
    Blev akut planerat kejsarsnitt.
    Allt gick bra.
    Han hade någon form av infektion i kroppen och fick tillbringa första två dygnen på NEO.
    Vi åkte in på onsdags förmiddagen och fick åka hem på lördags kvällen men åka in två gånger om
    dagen morgon/kväll för att ge honom spruta mot infektionen i ytligare en vecka.

Familjelivet går faktiskt mycket bättre än förväntat än så länge =) <3 
    Det går bra tycker jag! Glad Vi har fått en riktigt glad och mysig kille och jag undrar lite hur jag levde innan han kom egentligen Flört Kan inte fatta att han redan är 2 månader! Vad skönt att allt gick bra för er Längtan, trots akut kejsarsnitt och tid på neo!

Hur går det för alla andra??  
    ♥ Alfred 130406 ♥
  • jonie

Ser nu att mitt senaste inlägg blev lite skumt men men

Hur gick det hos läkaren themorethemerrier?

Glad midsommar på er!!

• jonie

Åh vad underbart!!! Stort, stort GRATTIS!!!! Vad kul att höra (läsa) Jag förstår att du är nervös och att det är tidigt men det kommer gå bra! Nu är det er tur! Och att du redan sett ett hjärta slå är ju super! Håll oss (mig ) uppdaterade!

• jonie

themorethemerrier: Hur mår du?? Hoppas allt är bra med dig och lilla pyret Du kanske har varit på UL nu?

SZ: Hur går det för dig? Det kanske har kikat ut en bebis nu?

• jonie

Vad härligt att höra tjejer!!
    Grattis till lilla Eric SZ Gick allt bra? Hur stor var han?
    Mer än halvvägs themorethemerrier, vad härligt! Mår du bra?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall