längtar efter + efter missfall
Ja får hoppas på d:) blir ikväll då barnen har somnat :) lite hårdkörning och sen ligga upprätt :) och ruva ca 30 min:) he he
Ja får hoppas på d:) blir ikväll då barnen har somnat :) lite hårdkörning och sen ligga upprätt :) och ruva ca 30 min:) he he
Ja :) nu är det ruvning under natten :) så får se om det tar sig nu då! Men har inte så stora förhoppningar då vi bara har/ kommer mysa 1 gång under ägglossningen ,,, nä nu ska jag sova o odla bebis :) klockan på 04,50 :( och jobba .. Sen ledig vecka :)
Gomorron :) tog ett nytt ÄL test nu i morse på jobbet och fick glad gubbe igen .. Alltså positivt 2 dagar undrar om Äl är idag eller som i morgon ?
8185: va synd:( .. Men nästa månad är eran !! Och kanske min också :) Bunny; din äl kommer säkert vilken dag som helst , känner du något ?
The more; Det kanske är tidigt för dig och testa , ta ett igen på BIM :) jag ska försöka hålla mig , ska inte beställa hem nå test alls :) har BIM 9 sep Räknat med 14 dagar efter äl
8185: ja jag har tänkt lite så jag också , tar det sig inte nu så vete fan om jag /vi skjuter upp allt ett tag !! O nöjer oss med våra 2 underbara barn ! Tankarna går hårt i huvudet nu ... Snart så har du ditt efterlängtade plus !!! Kram o lycka till
the more: va synd men nästa månad är eran!!...ja bra att den är så regelbunden !! kram till dig..hur lång tid tog det innan du vart gravid då nu senast när missfallet vart?...
nathalie: men testa du är säkerligen gravid:) testa och uppdatera oss:)
natahlie: köp ett clearblue digitalt dom är bäst:)
joniE: undrar om jag har haft ägglossning nu då jag fick positivt i lördags och söndags?? men idag har jag mensvärk och drag i sidan vid äggstocken så kanske ÄL är nu?...nu har även min temp stigit så då måste jag ju haft ÄL?...tror det är så va att tempen stiger efter ägget släppt och håller sig hög till ev mens eller så fortsätter den vara högre om jag skulle bli gravid...åhhh tänk om jag skulle få ett starkt fint plus nu och få en bebis i maj:) min dröm skulle slå in då!!! jag har drömt vid 2 olika tillfällen att jag föder en pojke i maj månad:) skulle vara lite spoky om det skulle stämma:) hi hi... men sån tur har jag väl inte...kommer inte testa något förrän den 9/9..(ska försöka)..ska då inte betställa hem något iallafall då kan ske jag kan hålla mig:)
Härligt gumman :) allt kommer gå så bra så för dig!! Kram