8185 skrev 2012-07-23 13:05:24 följande:
Hur känner du dig? Vilka symtom har du?
Jag känner mig också stressad. Efter äl så intalade jag mig att det inte tagit sig då vi hade sex 2-3 innan. Men nu med alla symtom så kan jag inte sluta hoppas.
Jag får mina test i morgon. Så på onsdag morgon ska jag prova bim-3.
Med mitt yngsta barn och nu med missfallet så tog det sig direkt när jag väl tajmat efter ÄL. Så det finns ju en chans på så sätt, jag verkar vara lättbefruktad. ;)
Jag tror jag fick en nidblödning nu i helgen, har haft molvärk och jag har en massa småfinnar i ansiktet vilket jag aldrig har annars, bara när jag är gravid ser jag ut som en tonåring. Inte ens när jag VAR tonåring såg jag ut såhär i ansiktet. Annars känner jag inget särskilt men det brukar jag inte göra när jag är gravid heller, min symtom har kickat igång i vecka 8-9. Ffa ett kraftigt illamående. :(
Håller tummarna för dig! Är glad att jag tog ett test idag för då blir det lättare att hålla sig tre dagar, HCG-nivån sägs ju behöva omkring 48 timmar för att fördubblas så tidigast onsdag men jag hoppas kunna vänta till torsdag. Om jag är gravid så borde något synas en dag före BIM.