Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Ja jag hoppas på d 3 gången gillt:) hoppas o håller tummarna gör er andra !! Kram

• Anonym (Tessan)

weiiii vill bara visa alla:) idag stod det 2-3 veckor :) det verkar gå framåt denna grav:;) förra gr fick jag aldrig mer än 1-2....hoppas hoppas!!!... tog ett digitalt i lördags och då stod det 1-2 men jag vet ju att ägglossningen var för 2 veckor sedan idag/igår så det stämmer ju precis när befruktningen var:)
  • Anonym (Tessan)

lajsa: åhh håller tummarna för dig!!!

bunny: nästa gång är det eran tur!!! kramar

• Anonym (Tessan)

Ååhhh lajsa grattis såg att du kommit till maj tråden:) Gud va härligt ... Kram

• Anonym (Tessan)

Natalie: jag plussade på äl.+ 9 :)

• Anonym (Tessan)

weiiii hade inte förväntat mig 3+ än utan förrän nästa v på tis-ons...men fick det idag:) så nu denna grav verkar det gå framåt:) fick gravid 2-3 i tisdags så visst lär ju HCG stiga:) 3 gången gillt:) håller tummarna för er andra i denna tråd:) kramar
  • Anonym (Tessan)

Jonie: japp nu är det färdig testat :) ville bara att det skulle visa 3+ :) så nu är jag nöjd!

• Anonym (Tessan)

ja nathalie: ja ser också något väldigt svagt...ta ett digitalt dom är bäst...har hört fler som plussat på digitalt och stickorna några dagar efter...åhhh håller tummarna!!!!! kram

Svar på tråden längtar efter + efter missfall