Inlägg från: Anonym (Längtan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan)

längtar efter + efter missfall

Bunny81 skrev 2012-08-15 23:48:19 följande:
    Längtan: Stort grattis!!! Hoppas att allt går vägen denna gången!
    Tessan: Hade ma i fredags, så vet inte alls när jag får äl. Ska testa med stickor så fort jag inte får plus på gravidtest! För man kan väl inte ha äl samtidigt?? Någon som vet? Har inte slutat blöda än, men märker att det minskar betydligt nu. Skönt!
    Tack så mycket!!Skrattande
  • Anonym (Längtan)

Åh jätte grattis gumman1980!!!

• Anonym (Längtan)

Hej! Har en kompis som i dag sa till mig att har man ingen molvärk och bara mår illa på eftermiddagen/kvällen så har graviditeten avstannat. Jag har det så nämligen och blev jätte orolig. Kan det verkligen stämma?

• Anonym (Längtan)

Tack vad snälla ni är allihoppa. Blev rätt så lugn nu. Mår hyfsat och det känns hyfsat bra. Oron finns där hela tiden och det kommer den väl göra. Misstaget jag gjorde sist var att jag inte njöt av att få vara gravid. Det har jag lovat mig själv att jag ska vara denna gången även om det går åt skogen. Svårt dock att njuta när folk lurar i en massa dumma saker. Enligt FL kalender så gick jag väl in i vecka 6 (5+0) idag, Tack alla!

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-08-23 18:31:09 följande:
    Längtan ; Ähh lyssna inte på dom som säger så , allt kommer gå så bra !!! The more; åhh lycka till tror du kommer få ditt + denna månad !! Håller tummarna , o bra att du inte testar det kommer inte jag heller göra när den dagen kommer :) Kram på er tjejer !!

Tack tessan! Ska försöka att inte ta åt mig. Så länge allt känns bra så är allt bra. Och det man inte vet har man inte ont av. Bokade en tid för över en vecka sen hos min goa BM. Ska träffa henne nästa torsdag. Får se vad hon gör med mig:-P BAMSE kramar till er alla!
  • Anonym (Längtan)

Om ett digitalt test visar 3+ då måste det vara positivt va?
    Jag menar det att graven går framåt och inte har avstannat elr?
    Tog ett till digitalt i fredags och det visade 3+.

Då jag inte ha jätte starka symtom denna gången så är jag sjukt orolig.
    Men extremt lycklig. 

Ska till BM på torsdag.
    Fick en tid för att prata av mig typ. Enligt gravid kalendern här på FL så går jag in i vecka sju
    på torsdag. Är det möjligt att se något på ett vanligt UL så här tidigt?
    Tänkte jag skulle försöka tjata till mig det i så fall.
    Annars är det väl bara att vänta å se.

• Anonym (Längtan)

Tack bunny! Tror det blir svårt att få ett vul bara för att dämpa oron. Tänkt det är lättare få ett vanligt. ska till BM i morgon. Får hoppas hon kan hjälpa mig på något sett iaf.

• Anonym (Längtan)

Svårt att säga något om ditt test Tessan. Man ser ju något men vad man ser är svårt att säga..
    Har du testat Doc Morris tester någon gång?
    Jag har själv aldrig testat med dom.
    Men har hört mycket positivt om dom och att dom är mycket känsligare än många andra grav test.
    Vet dock inte vart dom finns att köpa....apoteket kanske?

Håller mina tummar stenhårt för dig och alla ni andra med!!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 19:46:18 följande:
    längtan: ja det är svårt o se och det är ju så tidigt än:) nej jag har inte testat dom...provar med digitalt om nån dag:)
    Oki! Hoppas verkligen för er skull.
    Hoppas få ett positivt meddelande då:)
  • Anonym (Längtan)

Grattis tessan!!!! ♡♡♥♡♡

Svar på tråden längtar efter + efter missfall