längtar efter + efter missfall
ja visst är vi snäll:) håller tummarna nu för oss allihopa:)
så vi får våra
och sen våra stor
:):):)...uppdaterar i morgon bitti när jag gjort mitt ägglossningstest:) nattinatt
ja visst är vi snäll:) håller tummarna nu för oss allihopa:)
så vi får våra
och sen våra stor
:):):)...uppdaterar i morgon bitti när jag gjort mitt ägglossningstest:) nattinatt
Morn morn , ingen glad gubbe idag heller:( då blir det till helgen då!!! Är på dag 13 idag från mensen, så kanske kommer vid 15-16 ,, kan ju inte ha missat den då jag tagit test sen dag 9 ;) jaja nytt test i morgon :)
Va tråkigt Zira men nu vet du ju att kroppen är igång och att den återhämtat sig, kände samma som dig då min mens kom men samtidigt skönt på ett vis..
skunk: en stor kram till dig!!! håller alla tummar för dig!
nä i morgon får fasiken den där gubben vara glad:)!!!! dag 14 efter mens i morgon...ska åka till orsa björnpark i morgon så är gubben glad lär jag kasta mig över gubben innan vi åker:) och när vi kommer hem igen:) he he...
idag var min styvsyster här med sin 2 månaders bebis,gissa om det gjorde ont i hjärtat när jag höll honom o tänkte att vi också skulle ha en liten i februari:(...satt fast klistrad med honom nästan hela dagen...gud så gosigt o härligt.....
vår väntan o längtan: har du ägglossning på g nu också??:)
jonie: ja den kommer nog på dag 16-17...längtar:)
anonym (längtan)... en stor kram från mig med
...kommer också känna så om min mens kommer i början på augusti:(...
themorethemerrier: hoppas på d:) vill så gärna:) när har du BIM? kommer inte ihåg om jag läst d?:)
jonie: jag har ju också 2 barn och har bara känt mig något yr innan jag + med båda mina,sen kom illmåendet men det var i v 7-10...kanske att brösten spände en aning....nu sist det som slutade med missfall så kände jag ingenting,vet inte om det hade något med att det inte utvecklades som det skulle:(
Gomorron tjejer:) weiiii nu på morgonen fick jag en GLAD gubbe:) typiskt när jag ska åka i kommer hem ikväll:) men det lär ju räcka o mysa idag och i morgon ?? Åhh äntligen !!!!
Alltså jag menar att om det är inte försent o mysa ikväll va? Visst är det väl så att nu när glad gubbe kom så sker ägglossningen 24 Tim efter?
Lullan : jag kör clearblue ägglossningstest dom är klart bäst och man behöver inte sitta o analysera , håller tummarna för dig! Och hoppas vi alla får våra + :)
Ja idag har jag riktigt glansiga flytningar! Och känns som magen är så uppsvälld , och mensvärkar .. Men hade mer mensvrk i förrgår och igår . Weiii ikväll blir det hårdkörning!!!
Jajjemen hoppas någon pigg rackare har jag nog i mig sen i onsdags kväll :)