Fler utlandsföräldrar? Snacktråd
Hej!
Jag bor i Los Angeles med min amerikanska man och våra 3 barn, väntar tvillingar med BF i september. Åkte till Australien när jag var 18 år och jobbade i ett år och 3 månader, det var där jag träffade min man. Han är 50% amerikan och 50% australiensare. När jag var 19 så flyttade vi till en lägenhet i New York och bodde där i ett år innan vi bosatte oss i en villa i Los Angeles. Bor fortfaranade kvar i samma underbara hus med 3 barn och en katt. Jag jobbar inte längre, är hemma med barnen och har varit det i 10 år. 
Är hemma i Sverige ett par veckor varje sommar och i Australien (Brisbane) ett par veckor under vintern. Saknar Sverige, men inte så mycket så att jag vill flytta hem hit igen.   
Har läst i tråden lite att ni är två stycken som bor i Grekland, jag som älskar Grekland! Det är ju så fint och härligt där, det är ett utav mina favorit länder då jag alltid åkte på semester dit som barn. 
Är ni hemma ni också eller jobbar ni? Det kanske ni redan har skrivit här på tråden men jag har inte hunnit läsa allt ännu.
Härlig tråd iallafall!