Fler utlandsföräldrar? Snacktråd
Hej! Kul att läsa hur det är runt om i världen!
Jag bor i London med min svenske man och vår 6-årige son. Men vi börjar fundera lite smått på en liten till
Hej! Kul att läsa hur det är runt om i världen!
Jag bor i London med min svenske man och vår 6-årige son. Men vi börjar fundera lite smått på en liten till
Här är vi också tillbaka till vardagen! Spike började i skolan igen förra onsdagen, tidigare än alla andra i London, och det går bra.
Här började han också "Middle School", men det innebär inte samma saki UK som i USA, han är inte ens sju fyllda. När de är 9 blir det som för din son, evaoregon - att de inte har en egen klass och lärare längre. Förstår att det måste vara en stor omställnig!
Vi hade ordentlig höst förra veckan, men i helgen skall det bli sommarvärme! Sista sensommaren blir det nog. 27C på söndag och sedan skall det dyka rakt ner till 19C på måndag. Så vi skall passa på att ligga på filtar i parkerna och lata oss hela helgen!
Borneo låter fantastiskt! Vi planerar lite smått en Kenya-resa, min pappa och massor av familj bor där och vi brukar åka dit varannat år, men nu verkar det som att jag äntligen lyckats bli gravid, så vi får se lite hur det blir