• the80girl

Vad gör ni på midsommar??

Vi(jag min sambo och son) har absolut noll planer och jag vill verkligen inte bara sitta hemma,även om det kan vara mysigt det med. Jag vill helst åka iväg någonstans men vet ej vart. Vi behöver spara lite pengar inför semestern också:/. Vad hittar ni på??

• Svar på tråden Vad gör ni på midsommar??
  • gryning2

Vi ska inte göra något speciellt faktiskt. Lagar nog lite extra god mat och äter på altanen med barnen bara. Det finns midsommarfirande med dans på flera ställen här i stan som vi har besökt tidigare år. Men tyvärr har det varit så mycket folk att barnen inte har kunnat få plats att dansa vilket gjorde dem väldigt besvikna Rynkar på näsan Så vi struntar i det i år. På midsommardagen kommer några kompisar (en annan barnfamilj) så grillar vi lite.

Mamma till H född 071017 och E född 110708
  • the80girl
    gryning2 skrev 2012-06-19 21:43:46 följande:
    Vi ska inte göra något speciellt faktiskt. Lagar nog lite extra god mat och äter på altanen med barnen bara. Det finns midsommarfirande med dans på flera ställen här i stan som vi har besökt tidigare år. Men tyvärr har det varit så mycket folk att barnen inte har kunnat få plats att dansa vilket gjorde dem väldigt besvikna  Så vi struntar i det i år. På midsommardagen kommer några kompisar (en annan barnfamilj) så grillar vi lite.
    Mamma till H född 071017 och E född 110708

Låter mysigt:)
  • Dixie

vi ska först på gemensam midsommarfirande i "byn" med dans kring midsommarstången och sedan hem till goda vänner och äta sill och dricka snaps!

• MrsKnapa

På fm ska vi åka dtill vår träningsgrupp (hundar) o ställa iordning allt för en mindre fest då är barnen med! Sen jobbar 15-21 och så åker vi tillbaka direkt efter de o på dan så kommer min man o barn fira på vår lilla ort där alla firar tillsammans :)

• PojkMamma85

mysmiddag med svärmor blir de här =)

sillmiddag =) 

• lövet2

Det blir nog inte mycket. Jag är konvalescent efter en besvärlig sjukdom och tillräckligt trött och trist bara av det. Nu fick jag en förkylning dessutom, så jag funderar på att fira midsommar ensam i garderoben ... Obestämd

Svar på tråden Vad gör ni på midsommar??