• Anonym

Tänder du på nakna kvinnokroppar? Är det normalt?

Hej!

Ska fatta mig ganska kort för att inte tråka ut folk.
    Jag surfade runt lite på nätet för att hitta några bilder på snygga tjejer, när jag kom över en utställning med nakna kvinnor som var bundna. Jag blev väldigt attraherad av dessa bilder och nu undrar jag hur pass normalt det är.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänder du på nakna kvinnokroppar? Är det normalt?
  • Anonym

Du har en fråga i rubriken och en helt annan fråga i TS.... vilken fråga vill du ha svar på?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-21 13:02:15 följande:
    Du har en fråga i rubriken och en helt annan fråga i TS.... vilken fråga vill du ha svar på?
    Ni får skriva inlägg istället.
  • Anonym

Kvinna, som absolut INTE tänder på nakna kvinnor, vare sig de är bundna eller icke.

Däremot på bundna män, nakna eller ej. Skrattande (Fast gärna nakna OCH bundna!)

• Anonym (Ola)

Om du är man är det inte speciellt onormalt. Jag tänder själv på nakna kvinnor, även bundna sådana. Kanske extra mycket på bundna, den där känslan av att ha makten och kunna göra vad man vill med kvinnan är ju lite extra kittlande.

• Anton Chigurh

Ja.

Ja. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Pulaski

Frågan är som sagt lite luddigt ställd. Nakna kvinnokroppar (som i rubrikfrågan) tänder jag ju förstås på - men det där med att de skulle vara bundna är mer avtändande, tycker jag. Men så hör jag till de som föredrar en på alla sätt aktiv och initiativrik tjej, också.

• Anonym

Jag är kvinna och straight, vill inte ha sex med kvinnor men tycker att vackra kvinnorkroppar är riktigt sexiga och kan få mig lite lagom upphetsad konstigt nog. Möjligen är det så att jag skulle vilja sätta på kvinnor med strap-on och smiska dem... men inte att de gör något med mig. Shibaribundna kvinnor är vackert. En del andra bilder och klipp på bundna kvinnor tänder mig mycket men då är det mer för att jag fantiserar om att det händer mig. Att bli bunden och smiskad är mums och jag blir faktiskt kåt bara av att tänka på det just nu. 

Var det att de var bundna? Vill du bli bunden? Vill du binda? Man kan tända "omvänt", alltså inte bara på vad eller vilka man vill göra något med utan också av att identifiera sig med det som sker eller det man ser. 

• skoladan

Nakenhet är inte särskilt tändande, tycker jag. Nakenhet kan kännas sårbart, utlämnande och allt för "rakt på". Bundna nakna människor är direkt avtändande. Hur kan det faktum att en människa är bunden vara tändande? Vad i bindandet är sexigt? Att man är försvarslös? Att man inte kan gå sin väg? Nej, en bunden person ger mig enbart tanken på att lösgöra personen ifråga. Befria honom/henne!

• Anton Chigurh
    skoladan skrev 2012-06-23 08:00:01 följande:
    Nakenhet är inte särskilt tändande, tycker jag. Nakenhet kan kännas sårbart, utlämnande och allt för "rakt på". Bundna nakna människor är direkt avtändande. Hur kan det faktum att en människa är bunden vara tändande?

Vad i bindandet är sexigt?..............Att man är försvarslös?

Att man inte kan gå sin väg? Nej, en bunden person ger mig enbart tanken på att lösgöra personen ifråga. Befria honom/henne!
    Va fan tror du ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    skoladan skrev 2012-06-23 08:00:01 följande:
    Nakenhet är inte särskilt tändande, tycker jag. Nakenhet kan kännas sårbart, utlämnande och allt för "rakt på". Bundna nakna människor är direkt avtändande. Hur kan det faktum att en människa är bunden vara tändande? Vad i bindandet är sexigt? Att man är försvarslös? Att man inte kan gå sin väg? Nej, en bunden person ger mig enbart tanken på att lösgöra personen ifråga. Befria honom/henne!
    All of the above. Det mest tändande är givetvis att personen faktiskt gillar det, vilket också är en förutsättning för det hela.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
Svar på tråden Tänder du på nakna kvinnokroppar? Är det normalt?