• andp

    Pappagrupp Kristianstad

    Hej - Är det någon som vet om det finns någon pappagrupp igång i kristianstad el Östra Skåne?

    A

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-23 20:31
    Efter ett tags betänketid och jag läser mitt eget inlägg igen så inser jag hur grymt tråkigt det låter "pappagrupp"...
    Det jag menar är att det hade varit kul o träffa andra pappor i smma sits, dvs nyfött under 2012. Fika på stan, gemensamt besök på lekplatsen - ja det finns säkert hur mycket som helst som kan göras tillsammans - allt för att träffa andra pappor i samma situation och för att man inte helt ska snöa in i hemmet...

  • Svar på tråden Pappagrupp Kristianstad
  • andp

    halloj igen -
    ganska snart efter mitt inlägg om "pappagrupp" så insåg jag att familjeliv dominerades av tjejer/kvinnor, ytterligare ett forum där pappan kommer i andra hand....förutom på BVC där pappan kommer i tredje hand....hm

    Så jag har i ärlighetens namn inte varit så aktiv här inne efter sommaren - och jag har inte fått några svar förrän i veckan då två meddelande trillade in! Kul!
    Jag har inte hittat något annat "pappaforum" här i stan - så det hade varit kul o dragit igång något, i Kristianstad eller häromkring. Några ideér? Hör av Er.

  • andp

    Hej I höst jobbar jag, ska vara föräldraledig fr.o.m. Januari o framåt Förslag på aktivitet?

Svar på tråden Pappagrupp Kristianstad