• BomBem

Föräldralediga i Linköping????

Jag är hemma med min son som blir 2 år i september, o så har jag en liten i magen som väntas titta ut om nån dryg månad. Har också gått på öf i berga, men jag vet inte. Lite svårt att komma in i gånget där kände jag. =)

• BomBem

Nu är jag tillbaka efter semester o barnafödande. Lillsonen blir snart tre veckor o jag börjar känna att jag o framförallt storbarnet längtar ut!

Så vi hänger gärna på om det blir något nångång framöver! Det är visserligen lite bvcbesök o läkarbesök inbokade, men vi är inte helt omöjliga. =)

• BomBem
    MammaLkpg skrev 2012-08-19 17:36:01 följande:
    Grattis Glad Misstänkte att det var något på G!

Florcita skrev 2012-08-19 23:26:38 följande:
    Grattis Bombem! Lekparken vid åbacka låter bra tycker jag. Den här veckan som kommer kan jag på fredag

Tackar!

Inte för att göra mej dum men vart liggeer åbacka? Har för mej att det är i närheten av stångån. Men den ån är ganska så lång har jag märkt o då kan mycket gå fel när jag är i farten. ;)
  • BomBem
    annka714, tack för förklaringen, tror jag har koll på läget då. =)

Jag ska verkligen göra allt jag kan för att kunna komma till tio. Har inte riktigt lärt mej att synkronisera nyfödingen med mina planer, men det kommer. ;) Fast regnar det så kommer vi nog inte dyka upp. Bara tanken på att ta upp o mata bebis i regn ger mej krupp just nu. =)
  • BomBem

Men då, blev det nått idag? Vi tog visst en spontan sovmorgon så vi vaknade halv tio o det har aldrig nånsin hänt förut... Jag gjorde ett tappert försk at thinna, men nää, lite väl optimistiskt kanske. Hoppas du inte blev själv annka714!

Tycker vi kan försöka planera in en ny träff snart så det inte rinner ut i sanden bara. =)

Hanna S skrev 2012-08-24 11:20:15 följande:
    Hej!
    kollade runt och hittade denna tråd =)

Hanna heter ja 27 år ,går hemma med min 2 månaders bebis och min 3 åring som går 15 tim på förskola.
    skulle va skoj å träffa andra mammalediga.

Vad kul med en till! Vart bor du nånstans?
  • BomBem

Vi kan försöka komma också! Hoppas verkligen att det blir så, men det hänger på om sambon ville göra nått imorn. Han ville åka på utflykt med familjen o jag vill gå på mammaträff. Två flugor i en smäll kanske? =)

• BomBem

Haha, bra att jag läser i tråden innan jag går. ;) Vi kom dit o det var nästan helt tomt där, men det var helt ok, hade lite ärenden åt det hållet ändå. =)

• BomBem
    MammaLkpg skrev 2012-08-31 20:23:50 följande:
    Som jag förra gången då, jaja man kan inte ha koll på allt FlörtTur du inte åkte i onödan iaf! Kan du följa med på tisdag då?

Det beror på vad det är för åldersgräns på stället.. Babycafe låter som upp till ett år o då är storbarnet lite för gammal. Men annars väntar vi till nästa träff! =)
  • BomBem

Jag vill också träffas nån dag! Dock funkar inte babycafe då storebror måste följa med, men allt annat är vi med på! =)

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????