• annka714

Föräldralediga i Linköping????

Hej hej, 
    Jag hoppar in lite i den här tråden. Jag är hemma och är föräldraledig med min dotter som nu är 7 veckor.  Jag skulle gärna träffa andra här i Linköping som också är hemma. Ni kanske redan har hunnit med en träff, men om det blir fler skulle jag gärna hänga på! =)

• annka714

Den nya lekparken bakom Åbacka café vid ån kanske skulle kunna vara något? Finns ganska mycket bänkar och en gräsplan i anslutning för dem som är för små att leka =) Kaffe finns ju också nära Flört

• annka714

Åbacka café ligger precis till höger om drottningbron på tanneforssidan utmed ån om man kommer från centrum och lekparken ligger om man fortsätter ytterligare lite längre åt höger utmed ån. Hoppas ni förstod den beskrivningen =) Fredag funkar för oss! 

• annka714

Gärna på fm på fredag för vår del, vi ska iväg över helgen och åker på eftermiddagen när mannen kommer hem från jobbet.

• annka714

Det verkar som om väldigt många har fått förhinder. Jag tar en tur till lekparken iaf, om det inte blir några som dyker upp får det väl helt enkelt bli en promenad kring ån istället för mig =) Det är nog bara att inse att det inte är så lätt att planera med alla småttigar ;)

Hoppas vi ses vid 10!  

• annka714

Hej hej, 
    Vi kan på torsdag eftermiddag. Idag har jag och min lilla tös varit och provat på Korpens mammagympa där man kan ha med sina småttigar. Av mig får det bra betyg...dock inte fullt lika bra betyg av min tjeja dock, efter en halvtimme på en filt på golvet blev det skrik ;) Då va det bara att släppa träningen och försöka få henne att somna istället. Tror vi ska försöka oss på det igen nästa vecka =)

Ha det bra! 

• annka714

Ska vi försöka hitta på något på fredag då kanske? Eller funkar det bättre nästa vecka? På tisdag nästa vecka (4/9) tänkte jag prova på babycafét i Tannefors, det kanske är någon mer som är sugen på att följa med? Det är mellan 9:30-11:30. Jag blev rekommenderad att gå dit av min BVC-sköterska som sa att det brukade vara uppskattat. 

• annka714

Då tycker jag vi bokar om istället när det är så många som inte kan och eftersom vädret är så tråkigt! Kanske får satsa på ett inne-alternativ nästa gång om inte vädret håller!

• annka714

Jag tror det är i församlingsgården och det ligger väl precis bakom vc? Vi kan ses vid typ 10 över vid vc, det blir kanon! Ses! =) 

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????